لیست کامل خطاهای پکیج بوتان

لیست قیمت پکیج بوتان-لیست کامل خطاهای پکیج بوتان

لیست کامل خطاهای پکیج بوتان

لیست کامل خطایها و خطایهای پکیج بوتان : پکیج یکی از انواع وسایل گرمایشی بوده که به علت مزایای بسیاری که دارد در سال های اخیر مورد استقبال بسیاری از افراد واقع شده است. پکیج ها را به جای موتورخانه ها که دارای دردسر زیادی برای راه اندازی بودند و نیاز به تجهیزات گران قیمتی داشتند استفاده می کنند. در این مقاله خطایها و خطایهای پکیج بوتان هم چنین مشکلات پکیج بوتان را بررسی می‌کنیم.

پکیج قابلیت گرم کردن ساختمان را از طریق شوفاژ و یا رادیاتور داشته و علاوه بر آن قادر به گرم کردن آب شیر مصرفی نیز می باشد. شرکت های مختلفی در دنیا به تولید انواع پکیج می پردازند که در میان شرکت های ایرانی بوتان یکی از برندهای معتبر در این زمینه می باشد.

امکانات و ویژگی هایی که پکیج بوتان دارد باعث شده است تا افراد این برند را جزء اولویت های خود در هنگام خرید قرار دهند. امروزه با پیشرفت تکنولوژی سیستم های عیب یابی دستگاه های مختلف باعث شده است تا سیستم به طور اتوماتیک ایراداتی که در آن وجود دارد را شناسایی کرده و راحت تر بتوان نسبت به تعمیر آنها اقدام نمود.

البته هر دستگاه دارای خطایهای متفاوتی بوده و برندهای مختلف برنامه نویسی مختلفی برای تنظیمات این خطایها را نوشته اند که نیاز است تا تعمیرکاران پکیج از انواع این خطایها آگاهی داشته باشند. در این مقاله به  لیست کامل خطایها و خطایهای پکیج بوتان به همراه روش رفع آنها پرداخته شده است.

آشنایی با پکیج و قطعات به کار رفته در آن و خطاهای پکیج بوتان

پیش از آن که به خطایها و خطایهای پکیج بوتان اشاره شود لازم است تا مقدماتی در رابطه با این که پکیج چیست و شامل چه قطعاتی می باشد بیان شود تا در صورت مشاهده خطایهای مختلف با قطعه ای که دچار مشکل شده و نیاز به تعمیر دارد آشنا باشید.پکیج وسیله ای است که آب گرم را در لوله ها به جریان انداخته و باعث گرم شدن ساختمان توسط شوفاژ یا رادیاتور می گردد. با باز کردن شیر آب سنسورهای فشار موجود در پکیج فعال شده و مشعل را گرم می نمایند و در نهایت آب گرم وارد لوله هامی ود.

پکیج ها از قطعات مختلفی تشکیل شده اند که این قطعات در کنار یکدیگر به عملکرد درست دستگاه منجر می گردند. برد الکترونیکی اصلی ترین قطعه موجود در پکیج بوده که تمام فرمان ها توسط برد به دیگر قطعات صادر می شود.

فلوسوئیچ یا کلید جریان، شیر سه طرفه، پمپ خطی یا سیرکولاسیون، شیر تخلیه آب مدار گرمایش، شیر اطمینان، NTC یا کلید حرارتی مدار گرمایش، ترموستات دود، شیر هواگیری اتوماتیک، مبدل حرارتی پکیج، سیستم ضد یخ زدگی، محدود کننده جریان آب مصرفی، سنسور فشار آب و … از اجزای مختلف پکیج می باشند که خرابی در هر یک از این قطعات می تواند باعث عدم کارکرد و یا کار نکردن پکیج گردد. در ادامه به خطایهای مختلفی که پکیج بوتان ممکن است با آن مواجه شود پرداخته شده است.

خطاهای پکیج بوتان و نحوه برطرف نمودن آنها(خطاهای پکیج بوتان)

خطایهای بسیاری ممکن است در پکیج بوتان ظاهر شود که برخی از این خطایها قابل برطرف شدن توسط خود شخص و برخی دیگر نیازمند حضور تعمیرکار متخصص می باشد. در هر صورت داشتن آگاهی از این خطایها کمک بسیاری در رفع این مشکلات به شما خواهد کرد.

لیست کامل خطاهای پکیج بوتان

 

خطای A01 و روشن نشدن مشعل پکیج

زمانی که به دلایل مختلفی مانند قطع شدن گاز، خراب بودن فندک و یا مشکل در شیر گاز مشعل پکیج بوتان روشن نشود خطای A01 در دستگاه ظاهر خواهد شد. در ابتدا نیاز است تا منبع گاز ورودی کنترل شده و در صورتی که گاز ورودی بسته باشد آن را باز نمود. در غیر این صورت نیاز است تا برای رفع این مشکلات به تعمیرکار پکیج مراجعه نموده تا به رفع این مشکل بپردازد.

ادامه مطلب
بهترین دمای پکیج در زمستان

وجود مشکل در کلید حرارتی با خطای A02

در مواقعی که پمپ حرارتی پکیج بوتان خراب شده باشد و یا این که مبدل ثانویه آن دچار رسوب شده باشد امکان خراب شدن کلید حرارتی وجود دارد و این خطای بر روی صفحه نمایش پکیج ظاهر می شود. همچنین ممکن است در اثر گرفتن صافی برگشت و وجود نقص و مشکلی در شیر موتور این خطای A02 بروز کند که نیاز به برطرف شدن توسط تعمیرکار خواهد داشت.

کم بودن فشار آب ورودی و خطای A04 در پکیج بوتان

در صورتی که پرشر سوئیچ آب دچار مشکل گردد امکان کم شدن فشار ورودی آب به پکیج وجود دارد و خطایی A04 در پکیج نمایش داده می شود. برای برطرف نمودن این خطای نیاز است تا در ابتدا فشار سنج دستگاه بررسی گردد و فشار پکیج را بر روی 2 تنظیم نمود.

خطای A06

سنسور NTC آب مصرفی که سنسوری برای تشخیص دما در پکیج می باشد که ممکن است به دلایل مختلف دچار خرابی گردد که خرابی در این سنسور باعث بروز خطای A06 در پکیج بوتان می گردد. برای برطرف نمودن این خطای نیاز به مراجعه به تعمیرکار و تعویض این قطعه می باشد. در صورتی که سنسور NTC گرمایش یا رادیاتورها دچار مشکل شود خطای A07 نمایش داده می شود.

خطای A11 و وجود مشکل در حسگر دمای سیستم

یکی دیگر از خطاهای پکیج بوتان : در صورتی که فشار گاز در پکیج تنظیم نباشد و یا فاصله الکترود جرقه زن با محفظه اشتعال به درستی تنظیم نشده باشد و یا این که حسگر دمای سیستم دچار مشکل و خرابی شده باشد این خطای بروز پیدا می کند.

اولین کار در هنگام مواجهه با این خطای چک کردن گاز ورودی می باشد. پس از آن باید توجه نمود که فاصله ای که در میان جرقه زن و محفظه اشتعال وجود دارد از 3 میلی متر کمتر و از 5 میلی متر بیشتر نباشد.

تنظیم این فاصله به صورت دستی امکان پذیر می باشد. در صورتی که قادر به تنظیم این فاصله نمی باشید می توانید از یک تعمیرکار پکیج برای این کار کمک بگیرید.

خطای E01 بوتان و عدم تشکیل شدن شعله

گاهی اوقات ممکن است به دلایل مختلف شیر گاز پکیج بوتان  دچار خرابی و مشکل شده باشد و یا این که جرقه زن قادر به ایجاد جرقه نباشد؛ در این صورت شعله ای در پکیج تشکیل نشده و خطای E01 در نمایشگر پکیج ظاهر می گردد. خراب بودن حسگر شعله نیز می تواند دلیلی برای تشکیل نشدن شعله در پکیج باشد که نیاز به حضور تعمیرکار برای رفع این خطای می باشد.

خطای E02 و  وجود مشکل در کلید حرارتی

ممکن است به علت قطعی در مدار پکیج و یا خراب شدن کلید حرارتی مبدل، در کلید حرارتی پکیج مشکلی به وجود آید که در نهایت باعث نمایش خطای E02 در پکیج دیواری بوتان خواهد شد. تعمیر کردن کلید حرارتی قابل تعمیر توسط خود فرد نبوده و نیاز به مراجعه به تعمیرکار و سرویس آن می باشد.

علت بروز خطای E03

خراب شدن پرشر دود دستگاه، کار نکردن فن های پکیج و یا وجود مشکل در ترموستات دود آن می تواند باعث نمایش خطایی E03 در پکیج بوتان گردد. در این گونه مواقع نیز باید تعمیرکار متخصص در جهت برطرف نمودن این مشکل برآید.

علت بروز خطایی E04 در پکیج دیواری بوتان(خطاهای پکیج بوتان)

ادامه مطلب
تعمیر برد پکیج بوتان

یکی از رایج ترین خطایهای پکیج بوتان به نمایش داده می شود؛ خطایی E04 می باشد، این خطای در پکیج بوتان به معنای عدم وجود فشار آب مناسب در مدار گرمایش می باشد. در این صورت باید فشار دستگاه را با استفاده از شیر پر کن دستگاه به میزان متعادل برسانید.

خطای E06 وجود مشکل و قطعی در NTC

یکی از قطعات کاربردی برای اندازه گیری دما در پکیج سنسور NTC  می باشد. در صورتی که سنسور تشخیص آب گرم قطع شده باشد این خطای نمایش داده می شود. در صورت قطع شدن سنسور باید درصدد وصل کردن مجدد آن برآمد و در صورت نیاز از  تعمیر کار حرفه ای کمک بخواهید و از اقدام خودسرانه خودداری کنید.

خطای ADJ  این خطای در پکیج بوتان به معنای تنظیم کردن الکتریکی حداقل و حداکثر دمای گرمایشی باشد. علت بروز این خطای در پکیج ممکن است بخاطر بروز مشکل در کابل متصل به ترموستات ایمنی دود باشد. همچنین کم بودن فشار آب در مدار گرمایش، همچنین عملکرد نامناسب کلید فشار نیز می تواند باعث بروز این مشکل شده باشد.

همانطور که ذکر شد پکیج بوتان در مدل های مختلفی ساخته شده اند که با توجه به مدل هر یک خطای های مختلفی ممکن است به نمایش گذاشته شود. از جمله در  پکیج بوتان مدل سی وی خطای های زیر نمایش داده می شود.

خطای E1 زمانی که شعله در دستگاه ایجاد نشود خطای E1 نمایش داده می شود که ممکن است علل مختلفی داشته باشد به عنوان مثال خراب بودن حسگر شعله، خراب بودن جرقه زن، بروز مشکل در شیر گاز. در این صورت با ثقل خودکار مواجه می شوید ولی بهتر است در صورت نمایش این خطای حتما هر چه سریع تر مشکل را بر طرف نمایید زیرا خطر گازگرفتگی را به دنبال دارد.

خطایE2  در صورت قطع شدن ارتباط کلید حرارتی با برد الکتریکی دستگاه این کد نمایش داده می شود که قفل خودکار در این صورت نیز فعال می شود.

خطای E3 بروز مشکل در سیستم دود کش یا کلید ایمنی باعث بروز این خطای می شود.

خطای E4 این کد خطای به معنای بروز مشکل در مدولاتور شیر گاز دستگاه می باشد. این کد به معنای در حالت هشدار بودن دستگاه می باشد.

خطای E5 اگر سنسور حرارتی دچار مشکل شده باشد این خطای را نمایش می دهد که دستگاه در حالت قفل قرار می گیرد.

خطای E6 به معنای وجود نقص در سنسور حرارتی می باشد که حالت هشدار را نشان می دهد.

خطای E15 در پکیج دیواری بوتان نشان دهنده وجود مشکل در دودکش و یا خراب بودن کلید ایمنی فشار دود می باشد که در هنگام بروز این خطای در پکیج بوتان سیستم کاملا قفل شده و امکان کار کردن با آن وجود نخواهد داشت. برای رفع این مشکل نیاز است تا به تعمیرکار متخصص مراجعه نمود.

در صورتی که ترموستات دود پکیج بوتان فعال گردد خطای E17  در آن ظاهر می گردد و سیستم دچار قفل دائمی می گردد.

اگر مبدل اصلی پکیج بوتان دچار یخ زدگی گردد خطای E25  ظاهر می شود که در این حالت نیز پکیج به صورت قفل موقت در می آید.

خطایهای مختلف دیگری ممکن است در مدل های دیگر پکیج دیواری بوتان مشاهده گردند که نیاز است تا در صورت مشاهده هر یک از این خطایها به تعمیرکار پکیج های دیواری مراجه نمود تا هر چه سریع تر نسبت به تعمیر و برطرف نمودن این خطاها اقدام نماید.

لیست کامل خطاهای پکیج بوتان

 

لطفا به مطالب ما امتیاز دهید

/ 5

رتبه صفحه شما:

برچسب ها: آبگرمکن بوتانپکیج بوتان در شمال و شرق تهرانتعمیر آبگرمکنتعمیر آبگرمکن در منطقه 15تعمیر پکیجتعمیر پکیج ایران رادیاتورتعمیر پکیج ایران رادیاتور در شمال و شرق تهرانتعمیر پکیج ایران رادیاتور در منطقه 8تعمیر پکیج بوتانتعمیر پکیج بوتان در شمال و شرق تهرانتعمیر پکیج بوتان در شمس آبادتعمیر پکیج بوتان در فرمانیهتعمیر پکیج بوتان در منطقه 1تعمیر پکیج بوتان در منطقه 12تعمیر پکیج بوتان در منطقه 13تعمیر پکیج بوتان در منطقه 15تعمیر پکیج بوتان در منطقه 8تعمیر رادیاتورتعمیرات پکیج ایران رادیاتور در تهرانوتعمیرات پکیج بوتان در تهرانوتعمیرات پکیج بوتان در حکیمیهتعمیرات پکیج بوتان در قنات کوثرتعمیرات پکیج بوتان در مجیدیهتعمیرات پکیج بوتان در مینی سیتیتعمیرات پکیج بوتان و ایران رادیاتور در شمال تهرانجدول خطاهای پکیج بوتانحوله خشک کنخطا پکیج بوتان علتخطا پکیج بوتان هایخطاهای پکیج بوتانخطاهای پکیج بوتان ۴۰خطاهای پکیج بوتان ۴۲خطاهای پکیج بوتان ۴۴خطاهای پکیج بوتان ۴۷خطاهای پکیج بوتان ۵۰خطاهای پکیج بوتان ۵۲خطاهای پکیج بوتان ۵۵خطاهای پکیج بوتان ۵۶خطاهای پکیج بوتان cv424خطاهای پکیج بوتان اپتیماخطاهای پکیج بوتان اصفهانخطاهای پکیج بوتان ایرانخطاهای پکیج بوتان بنسر پروخطاهای پکیج بوتان بهخطاهای پکیج بوتان پارسخطاهای پکیج بوتان پارماخطاهای پکیج بوتان پرلاخطاهای پکیج بوتان پرلا پروخطاهای پکیج بوتان پیشخطاهای پکیج بوتان تلگخطاهای پکیج بوتان تهراخطاهای پکیج بوتان توخطاهای پکیج بوتان ثابخطاهای پکیج بوتان ثانخطاهای پکیج بوتان ثبخطاهای پکیج بوتان ثریخطاهای پکیج بوتان ثلاخطاهای پکیج بوتان جدیخطاهای پکیج بوتان جهانخطاهای پکیج بوتان جوادخطاهای پکیج بوتان جیمیخطاهای پکیج بوتان چ عشقیخطاهای پکیج بوتان چ کردیخطاهای پکیج بوتان چ معناستخطاهای پکیج بوتان چشمخطاهای پکیج بوتان چيستخطاهای پکیج بوتان چیستخطاهای پکیج بوتان حسابخطاهای پکیج بوتان حسینخطاهای پکیج بوتان حلقهخطاهای پکیج بوتان حلیمخطاهای پکیج بوتان خانمخطاهای پکیج بوتان خندهخطاهای پکیج بوتان خوابخطاهای پکیج بوتان خوانخطاهای پکیج بوتان خودروخطاهای پکیج بوتان در غرب تهرانخطاهای پکیج بوتان دریاخطاهای پکیج بوتان ذاخطاهای پکیج بوتان ذاتخطاهای پکیج بوتان ذرخطاهای پکیج بوتان ذکخطاهای پکیج بوتان ذهخطاهای پکیج بوتان رنگیخطاهای پکیج بوتان روخطاهای پکیج بوتان روزخطاهای پکیج بوتان رومخطاهای پکیج بوتان روماخطاهای پکیج بوتان ریمیخطاهای پکیج بوتان زدنخطاهای پکیج بوتان زمینخطاهای پکیج بوتان زنانخطاهای پکیج بوتان زندهخطاهای پکیج بوتان زیبخطاهای پکیج بوتان سیاهخطاهای پکیج بوتان شدنخطاهای پکیج بوتان شدهخطاهای پکیج بوتان شرقخطاهای پکیج بوتان شرق تهرانخطاهای پکیج بوتان شرق تهران کجاستخطاهای پکیج بوتان شهرخطاهای پکیج بوتان شوفاژخطاهای پکیج بوتان شیرخطاهای پکیج بوتان شیراخطاهای پکیج بوتان صبحخطاهای پکیج بوتان صدامخطاهای پکیج بوتان صفحخطاهای پکیج بوتان صوتخطاهای پکیج بوتان صورتخطاهای پکیج بوتان ضاخطاهای پکیج بوتان ضدخطاهای پکیج بوتان ضرخطاهای پکیج بوتان ضمخطاهای پکیج بوتان ضیخطاهای پکیج بوتان طلاخطاهای پکیج بوتان طلایخطاهای پکیج بوتان ظاخطاهای پکیج بوتان ظالخطاهای پکیج بوتان ظاهخطاهای پکیج بوتان ظلمخطاهای پکیج بوتان ظهخطاهای پکیج بوتان عاشخطاهای پکیج بوتان عشقخطاهای پکیج بوتان عکسخطاهای پکیج بوتان علیخطاهای پکیج بوتان عمانخطاهای پکیج بوتان غالخطاهای پکیج بوتان غذخطاهای پکیج بوتان غزخطاهای پکیج بوتان غضخطاهای پکیج بوتان غمخطاهای پکیج بوتان ف الجولخطاهای پکیج بوتان ف مصرخطاهای پکیج بوتان فارسخطاهای پکیج بوتان فرهنگخطاهای پکیج بوتان فروشخطاهای پکیج بوتان فیلمخطاهای پکیج بوتان ق مكتوبةخطاهای پکیج بوتان قاسمخطاهای پکیج بوتان قدیمخطاهای پکیج بوتان قسمتخطاهای پکیج بوتان قلبخطاهای پکیج بوتان قیمتخطاهای پکیج بوتان کالدا ونزیاخطاهای پکیج بوتان کردخطاهای پکیج بوتان کنخطاهای پکیج بوتان کیستخطاهای پکیج بوتان گردخطاهای پکیج بوتان گرمخطاهای پکیج بوتان گلخطاهای پکیج بوتان گوشخطاهای پکیج بوتان گیمخطاهای پکیج بوتان ل سمخطاهای پکیج بوتان ل كيلوخطاهای پکیج بوتان لبنخطاهای پکیج بوتان مدل cv424sخطاهای پکیج بوتان مدل اپتیماخطاهای پکیج بوتان مدل بیتاخطاهای پکیج بوتان مدل پارماخطاهای پکیج بوتان مدل پرلاخطاهای پکیج بوتان مدل روماخطاهای پکیج بوتان مدل وروناخطاهای پکیج بوتان ن برای کامپیوترخطاهای پکیج بوتان ن رایگان برای کامپیوترخطاهای پکیج بوتان ه بالانجليزيخطاهای پکیج بوتان ه مار مرقسخطاهای پکیج بوتان هاخطاهای پکیج بوتان هشتخطاهای پکیج بوتان همسخطاهای پکیج بوتان وروناخطاهای پکیج بوتان یاخطاهای پکیج بوتان یارخطاهای پکیج بوتان یعخطاهای پکیج بوتان یکخطاهای پکیج بوتان یونخطاهای پکیج دیواری بوتانخطاهای دستگاه پکیج بوتانخطای e01 در پکیج بوتان مدل پرلاخطای e81 پکیج بوتان وروناخطای e82 پکیج بوتان وروناخطای پکیج بوتان e درخطای پکیج بوتان اپتیماخطای پکیج بوتان زنگوله درخطای پکیج بوتان علتخطای پکیج بوتان عیبخطای پکیج بوتان کالدا ونزیاخطای پکیج بوتان گازخطای پکیج بوتان مدل پارماخطای پکیج بوتان هایخطای پکیج بوتان ورونارادیاتور ایران رادیاتوررادیاتور بوتانرادیاتور پنلیرفع خطاهای پکیج بوتانسرویس آبگرمکن بوتان در شرق تهرانسرویس آبگرمکن بوتان در منطقه 13سرویس پکیج ایران رادیاتور در شرق تهرانسرویس پکیج ایران رادیاتور در شمال تهرانسرویس پکیج ایران رادیاتور در نیروهواییسرویس پکیج بوتان در اختیاریهسرویس پکیج بوتان در شرق تهرانسرویس پکیج بوتان در شریعتیسرویس پکیج بوتان در شمال تهرانسرویس پکیج بوتان در نوبنیادسرویس پکیج بوتان در نیروهواییسرویس پکیج در افسریهسرویس پکیج شرق تهرانفروش پکیج آبگرمکن و رادیاتور بوتانفروش پکیج ایران رادیاتورفروش پکیج ایران رادیاتور در شمال تهرانفروش پکیج بوتانفروش پکیج بوتان در شمال تهرانفروش محصولات ایران رادیاتورفروش محصولات بوتانکد خطا پکیج بوتان اپتیماکد خطاهای پکیج بوتانکد خطاهای پکیج بوتان پرلا پروکد خطاهای پکیج بوتان مدل پرلاکد خطاهای پکیج بوتان مدل روماکد خطاهای پکیج بوتان مدل وروناکد خطاهای پکیج دیواری بوتانکد خطاهای پکیج ورونا بوتانکد خطای پکیج بوتان بنسر پروکد خطای پکیج بوتان بیتاکد خطای پکیج بوتان پاویاکد خطای پکیج بوتان پرلا پروکد خطای پکیج بوتان سی ویکد خطای پکیج بوتان مدل پرلاکد خطای پکیج بوتان ورونا e44کد خطای پکیج بوتان ورونا e81کدهای خطای پکیج بوتان ورونالوازم نصب پکیجلوازم نصب رادیاتورلیست خطاهای پکیج بوتانلیست خطاهای پکیج بوتان مدل cv424sنصب آبگرمکن بوتاننصب پکیجنصب پکیج ایران رادیاتورنصب پکیج بوتاننصب پکیج بوتان در شرق تهراننصب پکیج بوتان در شمال تهراننصب رادیاتور بوتاننمایندگی ایران رادیاتورنمایندگی ایران رادیاتور پیروزینمایندگی ایران رادیاتور در پاسداراننمایندگی ایران رادیاتور در تهرانپارسنمایندگی ایران رادیاتور در شرق تهراننمایندگی ایران رادیاتور در شمال تهراننمایندگی ایران رادیاتور در نارمکنمایندگی ایران رادیاتور در نیروهوایی نمایندگی بوتان در شرق تهراننمایندگی بوتاننمایندگی بوتان در بلوار ابوذرنمایندگی بوتان در پاسداراننمایندگی بوتان در تهرانپارسنمایندگی بوتان در شمال تهراننمایندگی بوتان در فرجامنمایندگی بوتان در نارمکنمایندگی بوتان در نیاوراننمایندگی مجاز بوتان در پیروزینمایندگی مجاز بوتان در شمال و شرق تهراننمایندگی مجاز بوتان در نیروهوایی

دیدگاهی ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی میبایست پر شوند.

با ما تماس بگیرید