لیست قیمت رادیاتور آلومینیومی بوتان

نمایندگی بوتان نارمک| لیست قیمت رادیاتور آلومینیومی بوتان

لیست قیمت رادیاتور آلومینیومی بوتان

لیست قیمت و فروش انواع رادیاتورهای پنلی و پره ای از برند های مختلف در فروشگاه کیادما با بهترین قیمت و ارسال سریع به محل شما، اگر شما هم برای گرما بخشیدن به محل کار و زندگی خود دنبال یک رادیاتور با کیفیت و قیمت مناسب می گردید فروشگاه کیا دما این افتخار را دارد تا به شما بهترین رادیاتورهای پنلی و پره ای را معرفی نماید. از نظر قیمتی هم ما همیشه در رقابت هستیم تا بهترین قیمت رادیاتور را به شما ارائه دهیم. رادیاتور ها که قبلا با نام شوفاژ هم از آنها یاد می شد از مناسب ترین وسایل گرمایشی در ساختمان ها هستند که با پکیج نصب می شوند و با ایجاد جریان آب گرم محیط شما را در سرمای پاییز و زمستان گرمتر از همیشه می کنند. رادیاتورهای موجود در بازار دارای جنس های فولادی و آلمینیومی هستند. امروزه اکثر رادیاتورهای دیواری از جنس فولاد ساخته می شوند که روی آنها یک لایه پلی استر برای جلوگیری از زنگ زدگی آورده شده است. برای خرید بهترین رادیاتور های بازار ایران از لیست زیر یکی را انتخاب کنید. ارزان ترین قیمت ها را از ما بخواهید.

معرفی شرکت رادیاتور آلومینیومی بوتان

تنوع رادیاتورهای آلومینیومی بوتان باعث شده تا این برند معتبر در رده بهترین تولیدکنندگان رادیاتور در ایران شناخته شود. البته در کنار تنوع، کیفیت محصولات این شرکت و بازدهی مناسب تولیدات آن است که در طول چند دهه فعالیت، این برند را مطرح کرده و حتی تولیدات این شرکت به کشورهای اروپایی نیز راه یافته است. اما باید بدانیم که تولیدات شرکت بوتان به رادیاتورهای آلومینیومی ختم نمی‌شود بلکه این شرکت در زمینه تولید و ساخت پکیج و رادیاتورهای پنلی نیز فعالیت می‌کند.

تنوع خرید رادیاتور آلومینیومی یا پره‌ای بوتان

از سال‌ها قبل، شرکت رادیاتور بوتان در تلاش برای ایجاد تنوع در رادیاتورهای پره‌ای آلومینیومی خود بوده است. در حال حاضر این برند، سه نوع رادیاتور پرطرفدار را به بازار عرضه می‌کند. این رادیاتورها عبارتند از:

النا Elena

ویتوریا Vittoria

پریمو Il Primo

انواع مدل رادیاتور آلومینیومی بوتان

[banner id=”9733″]

هر کدام از انواع رادیاتورهای آلومینویمی بوتان که به آن رادیاتور پره ای نیز گفته می‌شود، ویژگی‌های خاص خود را دارند. مهمترین تفاوت این نوع تجهیزات گرمایشی را می‌توان در ظاهر آن‌ها جستجو کرد که تاثیر مستقیمی بر توان حرارتی و میزان گرمایش آن‌ها دارد. در هر صورت هر سه نوع رادیاتور تحت لیسانس کیفیت اروپا CE بوده و بازدهی مناسبی را به خود اختصاص داده اند.

مزایای خرید رادیاتور پره‌ای بوتان

لیست قیمت رادیاتور آلومینیومی بوتان

یکی از مهم ترین مزایای رادیاتور آلومینیومی بوتان یا هر برند دیگر، ضریب حرارتی بالاتر و انتقال حرارت بیشتر نسبت به رادیاتورهای فولادی یا پنلی است. به همین علت است که رادیاتورهای پره‌ای خیلی زودتر از رادیاتورهای پنلی می‌توانند گرم کنند. مزیت دیگر رادیاتور بوتان مدل پره‌ای را می‌توان در کیفیت آن در برابر زنگ زدگی و خوردگی دانست. کیفیت تولید این نوع رادیاتورها با توجه به آلومینیوم به کار رفته در آن‌ها به گونه ای است که می‌تواند به عنوان یک رادیاتور باکیفیت شناخته شود. نصب آسان، ایمنی بالا، ترازبندی مناسب پره‌ها، استفاده از پره کمتر به دلیل بازدهی حرارتی بالا، زیبایی و گارانتی 10 ساله، از جمله مهمترین مزایای رادیاتور آلومینیومی بوتان به حساب می‌آیند. برای مشاهده محصولات و استعلام قیمت رادیاتور پره ای آلومینیومی از جمله برندهای بوتان، ایران رادیاتور، ایران نوین و آنیت به صفحه مشخص شده مراجعه فرمایید.

خرید رادیاتور آلومینیومی بوتان

قیمت رادیاتور آلومینیومی بوتان

لیست قیمت رادیاتور آلومینیومی بوتان

بررسی لیست قیمت رادیاتور آلومینیومی بوتان نیاز به دقت زیادی دارد. تنوع این محصولات و مقایسه صحیح بین آن‌ها می‌تواند به شما در انتخاب صحیح تر کمک کند. رادیاتور پره‌ای بوتان به ازای هر پره قیمت گذاری می‌شود. با توجه به متراژ محل نصب، تعداد پره مورد نیاز محاسبه شده و بر اساس قیمت هر پره رادیاتور آلومینیومی، میزان هزینه مورد نیاز مشخص خواهد شد. برای بررسی قیمت رادیاتور پره ای بوتان و خرید این نوع مبدل حرارتی، بهتر است حتما قیمت آن را به صورت آنلاین با دیگر برندها مقایسه کنید. در خرید اینترنتی رادیاتور آلومینیومی از سایت‌های معتبر چون رجا تاسیس، این امکان وجود دارد که تمامی مشخصات انواع رادیاتورها را آنالیز کرده و بهترین نوع با مناسب ترین قیمت را انتخاب کنید. رجا تاسیس در این زمینه به شما کمک می‌کند.

لیست قیمت رادیاتور آلومینیومی بوتان

لیست قیمت رادیاتور آلومینیومی بوتان

بروز رسانی لیست هفته ای یکبار
مدل پکیجقیمت(تومان)تاریخ بروز رسانی
    النا Elena۱۴۰۱/۰4/03
    ویتوریا Vittoria۱۴۰۱/۰4/03
    پریمو Il Primo۱۴۰۱/۰4/03

سایر محصولات شرکت رادیاتور پره‌ای آلومینیومی بوتان

شرکت بوتان در زمینه تولید انواع تجهیزات گرمایشی از جمله: پکیج دیواری بوتان، آب گرم‌کن و رادیاتور پنلی بوتان فعالیت دارد. اگر قصد خرید رادیاتور با برند‌های دیگر را دارید از آن جا که شرکت‌های مختلفی در زمینه تولید رادیاتور فعالیت دارند. پیشنهاد می‌کنیم برای مشاهده لیست محصولات و قیمت‌ها به صفحه فروش رادیاتور گرمایشی مراجعه فرمایید.

نحوه انتخاب و تعین ظرفیت

برای انتخاب تعداد پره در هر محیط نیاز به محاسبه میزان بار حرارتی موردنیاز با درنظرگرفتن اتلاف انرژی می‌باشد. برای تعین ظرفیت به روش فوق نیازمند اندازه‌گیری ضخامت دیوار، تعداد و نوع پنجره و مصالح استفاده شده می‌باشد که کاری زمان بر و فنی است.

برای انتخاب رادیاتور پره ای آلومینیومی به‌صورت تقریبی می‌توان از جدول زیر کمک گرفت. باید به این نکته توجه داشت که اعداد این جدول برای طبقات میانی و در مناطق معتدل در نظر گرفته شده است و برای طبقات اول و آخر و یا محیط‌های سردتر باید بیشتر در نظر گفته شود.

نحوه انتخاب و تعین ظرفیت

بروز رسانی لیست هفته ای یکبار
تعداد پره رادیاتور رادیاتور عرض 8 سانتیرادیاتور عرض 6 سانتی
35 متر مربع3 متر مربع
59 متر مربع5 متر مربع
714 متر مربع7 متر مربع
1017 متر مربع10 متر مربع
1222 متر مربع12 متر مربع
1527 متر مربع15 متر مربع
1733 متر مربع17 متر مربع
2040 متر مربع20 متر مربع

جهت دریافت مشاوره و قیمت انواع رادیاتور پره ای آلومینیومی با همکاران ما در فروشگاه اینترنتی کیا دما در ارتباط باشید.

دیدگاهی ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی میبایست پر شوند.

با ما تماس بگیرید