تعمیر پکیج ایران رادیاتور

تعمیر پکیج ایران رادیاتور

تعمیر پکیج ایران رادیاتور

تعمیر پکیج ایران رادیاتور

تعمیر پکیج ایران رادیاتور , یکی از انواع پکیج‌های پر استفاده در بین عموم مردم، پکیج ایران رادیاتور است. این پکیج در شش تیپ متفاوت توسط تولید کنندگان به بازار عرضه می‌شود. مشکلات مختلفی نظیر عدم روشن شدن و یا عدم توانایی در گرم کردن آب می‌تواند برای این پکیج رخ دهد. تعمیر پکیج ایران رادیاتور توسط نمایندگی دیجی امداد رسان در نقاط مختلف تهران انجام می‌شود‌.

پکیج‌های پراستفاده‌

تعمیر پکیج ایران رادیاتور
تعمیر پکیج ایران رادیاتور

پکیج‌ها پراستفاده‌ترین ابزار خانگی به شمار می‌آیند و نقش بسیار مهمی را در یک خانه ایفا می‌کنند. پکیج‌های مورد استفاده برای تنظیم دمای آب در انواع و توسط برندهای گوناگونی تولید می‌شوند؛ از جمله برندهای ایرانی تولید کننده‌ این پکیج‌ها، می‌توان به برند ایران رادیاتور اشاره کرد که پکیج‌ها را در شش تیپ گوناگون تولید کرده و به بازار عرضه می‌کنند.

این پکیج در 6 تیپ به بازار عرضه می شود. پکیج ایران رادیاتور دارای صفحه ال ای دی و صفحه دیس پلی می باشد. تولید پکیج ایران رادیاتور در مدل های گازی، دیواری و زمینی از سال 1383 آغاز شد. پکیج های ایران رادیاتور در به مدل های فن دار، بدون فن، تک مبدل، دو مبدل، سه مبدل، آنالوگ و دیجیتال در ظرفیت های 21000 تا 36000 به بازار عرضه می شود. در زمینه تعمیر پکیج به خصوص تعمیر پکیج ایران رادیاتور و انواع دیگر پکیج ها خدمات با کیفیتی را به مشتریان گران قدر ارائه می دهد.

پکیج های ایران رادیاتور

تعمیر پکیج های ایران رادیاتور که این روز ها به خوبی توانسته اند جای خود را در میان خانواده های ایرانی پیدا کنند، همچون دیگر پکیج های موجود در بازار از جمله کالاهای مصرفی هستند که بطور مداوم از آن ها استفاده خواهیم کرد و مطمئنا نیازمند تعمیر و مراقبت نیز می باشند و بعد از مدتی استفاده دچار نقص هایی می شوند و چه بهتر است که بصورت دوره ای سرویس شوند تا قبل از آسیب جدی، قطعات آن تعویض و یا تعمیر گردند.

  • انواع مختلفی از پکیج‌ها تولید می‌شوند که بعد از مدتی از گذشت طول عمر آن‌ها، ممکن است ایرادات زیادی در سیستم آن‌ها به وجود بیاید و نیاز به تعمیر پیدا کند. این ایرادات در بعضی مواقع با یک ارور قابل تشخیص هستند و در بعضی مواقع نیز افراد با خلاف این موضوع مواجه می‌شوند.

 

فرایند تعمیر پکیج ایران رادیاتور

تعمیر پکیج ایران رادیاتور
تعمیر پکیج ایران رادیاتور

مانند هر پکیجی، تعمیر پکیج ایران رادیاتور پکیج ایران رادیاتور نیز بعد از گذشت مدتی از طول عمر آن دچار یک سری مشکلات یا نقص فنی می‌شود که مصرف کنندگان هرچه سریع‌تر باید به رفع این نقص‌ها اقدام کنند.

فرایند تعمیر پکیج ایران رادیاتور با توجه به انواع مختلف آن، می‌تواند متفاوت باشد و روش‌های گوناگونی برای تعمیر این پکیج توسط تعمیرکاران استفاده شود و یا قطعات متفاوتی برای تعمیر بکار رود؛ از انواع مختلف این پکیج می‌توان به مدل E، M، K، L، ocE و در نهایت مدل BM اشاره کرد.

پکیج‌ها در انواع مختلف

علاوه بر آن این پکیج‌ها در انواع مختلف و به صورتی تولید می‌شوند که، می‌توانند دارای فن بوده و یا بدون فن تولید شوند. تعمیر پکیج ایران رادیاتور پس از یافتن عیوبی که در سیستم هر یک از انواع مختلف پکیج‌ها وجود دارد، باید با روشی مناسب به تعمیر پکیج اقدام کرد.

شایان ذکر است که در بعضی از انواع پکیج‌ها، تعمیر پکیج ایران رادیاتور عیب اصلی توسط یک هشدار یا ارور مشخص می‌شود و دسته‌ای دیگر خیر؛ از جمله این موارد می‌توان به کم شدن میزان آب و یا ایجاد صداهای نامطلوب اشاره کرد. فرایند تعمیر پکیج ایران رادیاتور، شامل چندین مرحله است که در ادامه به این مراحل اشاره می‌کنیم.

کلید روشن خاموش پکیج

همانطور که گفته شد پکیج ایران رادیاتور از آن دسته پکیج‌هایی است که بسیار مورد استقبال مردم قرار داشته و از انواع مختلف آن، به خصوص پکیج دیواری ایران رادیاتور به شکل قابل توجهی استفاده می‌شود. برای تعمیر پکیج دیواری ایران رادیاتور چندین مرحله باید طی شود که به ترتیب به این مراحل و اقداماتی که در هر مرحله لازم است انجام شود، اشاره می‌کنیم‌.

تعمیر پکیج ایران رادیاتور در ابتدا باید کلید روشن خاموش پکیج را تنظیم کرده و آن را روی حالت روشن قرار داد. دلایلی وجود دارد که ممکن است پکیج مورد نظر همچنان خاموش باقی بماند و روشن نشود، مثلا خرابی محافظ برق. در این صورت می‌توان محافظ برق خراب را از مدار جدا کرده و یک محافظ سالم متصل کرد.

فشار مدار پکیج

در مرحله‌ی بعد باید فشار مدار پکیج مورد نظر را چک کرده و از مناسب بودن میزان این فشار اطمینان حاصل کرد. در صورت کم بودن بیش از حد فشار مدار، پکیج دچار مشکلات زیادی خواهد شد. بطور کلی، میزان فشار مناسب برای پکیج بین 1 الی 1.5 است. لذا برای رفع این مشکل و بالا بردن فشار پکیج، بهتر است شیر پرکن را باز کرده و صبر کرد تا فشار مدار بالاتر رود . اگر در هنگام باز بودن شیر پرکن فشار با سرعت کمی بالا برود، بهتر است که در کنار آن شیر آب سرد یا گرم را باز کرده و فشار بالایی از آب وارد پکیج شود.

ولوم شوفاژ

در مرحله‌ی تعمیر پکیج ایران رادیاتور بعد باید ولوم شوفاژ را بالا برده و طرز کار شوفاژ در فعال کردن شعله را بررسی کرد. سپس باید از عملکرد مناسب پمپ اطمینان حاصل شود؛ در صورت عملکرد نامناسب پمپ، گرما و فشار بسیار بالایی تولید شده و علاوه بر آن سر و صدای زیادی نیز به وجود می‌آید. لذا بهتر است که پمپ پکیج حتما به شکل مرتب سرویس شود. در ادامه به دیگر مراحل تعمیر پکیج ایران رادیاتور اشاره می‌کنیم.

 

دیگر اقدامات برای تعمیر پکیج ایران رادیاتور

از جمله دیگر نکات مهم در نحوه تعمیر پکیج ایران رادیاتور، چک کردن فن و طرز عملکرد آن است. در هنگام پیدا کردن نقص فنی پکیج، ممکن است به این نتیجه برسیم که فن پکیج عملکرد درستی ندارد؛ برای اطمینان از سالم بودن فن، می‌توان آن را به برق با جریان 220 ولت وصل کرده و در صورت کار کردن پکیج با این جریان، می‌فهمیم که فن سالم است و در غیر این صورت می‌توان برای تعمیر پکیج، رله فن آن را تعویض کرد.

ادامه مطلب
قیمت محصولات ایران رادیاتور

دیگر اقدامات برای تعمیر پکیج ایران رادیاتور

از جمله دیگر نکات مهم در نحوه تعمیر پکیج ایران رادیاتور، چک کردن فن و طرز عملکرد آن است. در هنگام پیدا کردن نقص فنی پکیج، ممکن است به این نتیجه برسیم که فن پکیج عملکرد درستی ندارد؛ برای اطمینان از سالم بودن فن، می‌توان آن را به برق با جریان 220 ولت وصل کرده و در صورت کار کردن پکیج با این جریان، می‌فهمیم که فن سالم است و در غیر این صورت می‌توان برای تعمیر پکیج، رله فن آن را تعویض کرد.

 

خدمات تعمیر پکیج دیواری ایران رادیاتور در محل

ارائه خدمات تعمیر پکیج دیواری ایران رادیاتور در تهران یکی دیگر از خدماتی میباشد که گروه فنی سرویسکاران 24 انجام میدهد خدمات تعمیر و سرویس پکیج شامل :

اسیدشویی مبدل اصلی ، اسید شویی مبدل ثانویه ، تعویض ntc ، رفع ارور و خطای پکیج و دیگر مشکلات به وجود آمده در پکیج دیواری…

طرز روشن کردن پکیج ایران رادیاتور برای گرمایش چگونه است

اول شیرها رادیاتور را چک کنید همه باز باشد ( به سمت چپ باز به سمت راست بسته ) شما وقتی در حالت گرمایشی پکیج ایران رادیاتور را روشن میکنید چراغها به نوبت شروع به روشن ماندن میکند و عدد آخر سمت راست نشان دهنده دمای اب رادیاتورها و یا رادیات داکت اسپلیت شماست.

توجه داشته باشید شیرهای رادیاتورها در همه فصول سال نباید بسته باشد فقط از قسمت ولوم سمت چپ پکیج که نشان رادیاتور بر روی آن مشخصص است استفاده کنید ولوم را به سمت 0 برده و چراغ مربوط خاموش میشود و در حالت زمستان برای روشن کردن پکیج مدار را چک کنید شیرها در حالت باز باشند و درجه را بر نسبت به سرمای هوا تنظیم کنید به سمت راست (maxi ) گرمتر و به سمت 0 (چپ ) دمای رادیاتورها کمتر میشود و از هوای محیط کار یا منزل شما کاسته میشود.

اسید شویی پکیج و سرویس پکیج ایران رادیاتور یعنی چه؟

اسید شویی یا سرویس پکیج شامل بازکردن 2 مبدل و رسوب گیری به وسیله اسید دیسکیلر و تمیز کردن صافی برگشت و مدار شویی است . داخل پکیج مثل ته کتری رسوب در داخل مبدلها و بلوکهای پکیج جمع میشود و مانع رسیدن انرژی گرمایش به اب میشود و جلوی گردش اب گرفته میشود عموما مشکلات بعد از رسوب گیری از بین میرود همیشه تعمیرکار پکیج ماهر اول اسید شویی میکند بعد تست قطعات را میگیرد سرویس پکیج عموما هرساله و در بعضی مناطق پر رسوب سالی 2 بار این امر صورت میگیرد. حتما در موقع تعمیرات پکیج اسید شویی را انجام دهید.

هزینه اسید شویی پکیج چقدر است ؟

توافقی

برای راه اندازی پکیج چه نکاتی توجه کنیم؟

حتما دودکش را چک کنید باید داغ باشد.
نباید بوی خام سوزی در محیط پخش شود سر درد و سر گیجه و حالت تهوع از نکاتی است که یعنی دی اکسید کربن در محیط است
چراغها به نوبت و در طی چند ثانیه باید روشن شود
شیر هواگیر را باز کنید
کنار پکیج محل لانه سازی کبوتران است لانه را در داخل کارتن کفش گذارید.
بهتر است برای راه اندازی سرویسکار پکیج بیاورید تا بتواند دستگاه را سرویس کامل کند.

بار پکیج باید روی چند باشد؟

1/5 بار به سمت 2 بار بهترین بار برای پکیج شماست
تعمیر پکیج ایران رادیاتور را روشن بفرمایید درجه را روی خط 2 گذاشته توجه داشته باشید اگر بار دستگاه بالا رفت و صدای ناهنجار از پکیج شما امد با ما در تماس باشید برای تعمیر پکیج و سرویس توجه داشته باشیدروشن گذاشتن پکیج بار راندمان کاری نادرست باعث بالا رفتن هزینه وخرابی قطعات دیگر میشود.
رادیاتورها باید از اول تا انتها گرم باشند در غیر اینصورت هوا گیری کنید.

سوالات متداول

سوالات متداول و خرابیهای عمده پکیج ایران رادیاتور را در ادامه ملاحظه بفرمایید

صدای نا هنجار از پکیج ناشی از چیست؟

عموما فن و پمپ در موقع خرابی شروع به صدای ناهنجار میکنند

دلیل ارور 40 و 60 و80 در پکیج ایران رادیاتور چیست؟

در این ارور دستگاه شما روشن بودن و خاموش شدن فن را متوجه نمیشود و دستور روشن شدن نمیدهد پکیج ایران رادیاتور از کنترل کننده هایی برای به حداقل رسیدن خطرات احتمالی برای خفگی و اتش گرفتن دستگاه و انفجار از کنترل کننده دما و اکسیژن و سنسورهای ntc برای امنیت دستگاهها استفاده میکند عموما این ارور ناشی از خرابی برد کنترل است یا خرابی پرشر هوا است.

چراغ قرمز در پکیج ایران رادیاتور نشان دهنده چیست؟

برد کنترل مغز دستگاه شماست این ارور مشکلی در مدار فرمان شما سنسورها رخ داده یا برد کنترل خراب است.

ارور 70 و 80 در پکیج ایران رادیاتور به چه معنی است؟

این ارور وقتی رخ میدهد که پکیج شما نمیتواند سنس کند که شعله وجود دارد یا یون مشکل دارد یا شیر گازی یا دستوری از برد به شیر گازی نمیرسد تا گاز را ازاد کند متاسفانه در داخل لوله های اتقال گاز شهری به مرور زمای اکسید ها و گرده ها جلوی سافی شیر گازی را بسته و جلوگیری از ورود گاز میکند. تعمیر پکیج ایران رادیاتور

ارور 70 و 40 در پکیج ایران رادیاتور به چه معناست؟

فشار بار دستگاه افت کرده شیر پرکن را باز کنید تا ابگیری شروع شود فشار را بین 1/5 بار و 2 بار نگه دارید و شیر پرکن را ببندید

پکیج روشن میشود و سریع خاموش میشود علت چیست؟

در مدار گردش آب مشکل وجود دارد دلیل رسوب در دستگاه شما یا خرابی پمپ یا گرفتگی است پکیج را خاموش کرده و با ما تماس بگیرید.
یا پکیج شما نتوانسته دستورات کامل را دریافت کند برای روشن ماندن

ادامه مطلب
تعمیر پکیج

پکیج روشن میشود و بعد از مدتی اب از دستگاه خارج میشود علت چیست؟

شیر اطمینان وظیفه دارد وقتی باز دستگاه از 3 بالا تر رفت مدار را قطع کند تا در پکیج انفجار رخ نده آب گرم تخلیه میشود عموما یا پمپ مشکل دارد یا شیر اطمینان خراب است. دستگاه احتیاج به تعمیر دارد

آب گرم پکیج گرمای مطلوب ندارد دلیل چیست؟

گیر کردن فلورگولاتور
خرابی پمپ
خرابی شیر 3راهه
گیر کردن سوپاپ بای پس
رسوب گرفتن مبدل

با افزایش گرما در پکیج فشار آب بالا میرود علت چیست؟

تنظیم نبودن فشار آب
خرابی منبع انبساط
مسدود شدن شیلنگ منبع انبساط

فشار آب در پکیج بالا میرود و اب پکیج تخلیه میشود ؟

خرابی منبع انبساط اگر با نگهداشتن سوزن والف وقتی بار پکیج بر روی 2 بار است اب به بیرون ریخت یعنی تیوپ منبع انبساط سوراخ شده
گرفتگی مبدل اصلی
راه یابی آب از شیر پرکن عموما شیر پرکن پکیج ایران رادیاتور قابل تعمیر است اورینگ را چک کنید
سوراخ بودن مبدل ثانویه این عمر باعث میشود اب از جداره های بین مبدل به هم ارتباط داشته باشند تست مبدل انجام دهید
باد منبع انبساط کم است فشار را برسی کنید باد بزنید و مجدد چک کنید
خرابی پمپ در پکیج باعث بالا رفتن فشار میشود عموما روتور پمپ پکیج ایران رادیاتور توسط تکنسینهای ما در محل تعمیر میشود.

علت افت فشار در پکیج چیست؟

در این موقع شما از جایی نشتی آب دارید همه رادیاتور ها چک کنید و حوله حشک کن را عموما اب ریزش از حوله خشکن است و زرد آبه میزند
سوپاپ هواگیری پمپ خراب است بخار و هوا را خارج میکند.
چک کنید اطراف پکیج خیس نباشد تعمیر پکیج ایران رادیاتور

دلیل آب ریزش پکیج چیست؟

تعمیر پکیج ایران رادیاتور
تعمیر پکیج ایران رادیاتور

سوختن اورینگها وقتی دمای دستگاه بالا میرود اورینگها شروع به سوختن میکنند و از یه نقطه شروع به اب ریزش میکنند
سوراخ شدن مبدل اصلی = وقتی اب در مدار کاهش پیدا میکند و شیر گازی شعله زیاد به مبدل میرساند مبدل سوراخ میشود.
خرابی شیر پرکن و چکه کردن
خرابی شیر اطمینان
و…..

تعمیر پکیج ایران رادیاتور بر روی مدار مصرفی (آب گرم ) روشن نمیشود علت چیست؟

در اینموقع مدار فرمان را چک کنید خرابی از فلوسویچ است

هزینه سرویس پکیج ایران رادیاتورچقدر است؟

هزینه سرویس پکیج ایران رادیاتور که شامل باز کردن مبدل ها و اسید شویی و رسوب زدایی کامل میباشد 150.000 ت میباشد. توجه داشته باشید سرویس پکیج ایران رادیاتو با پمپ اسید شویی کاری بسیار اشتباه است چون باعث میشود فنرها دچار اکسیده شوند و قدرت خود را از دست بدهنند و باعث خرابی فلورگولاتور و کیت ها میشود از مراکزی که با پمپ اسید شویی اقدام بع سرویس پکیج میکنند در خواست کنید قطعه را فقط رسوب زدایی کنند.

هزینه تعمیر پکیج ایران رادیاتور چقدر است؟

هزینه تعمیر پکیج شامل عیب یابی و تعویض قطعه خراب محاسبه میشود که هر قطعه شامل اجرت تعویض و خود هزینه قطعه محاسبه میشود مثلا تعویض برد هزینه 50ت را دارد و تویض اورینگ ها نسبت به تعداد از 25 ت تا 75 ت متغییر است

هزینه تعمیر برد پکیج ایران رادیاتور چقدر است؟

تعمیر برد توسط تعمیرکاران ما در محل شما یا در صورت لزوم در تعمیرگاه انجام میشود ما برای راحتی بیشتر مشتریان برد را در ارور 40 و 80و60 با برد تعمیری که همراه تکنسینها و تعمیرکاران برد ایران رادیاتور جایگزین میکنیم و تعمیر را انجام میهیم تا مشتریان در زمستان در سرما نمانند. هزینه تعمیر برد و هزینه های جانبی مثل باز کردن و نصب و بازدید کامل سنسورها و چک کردن علت خرابی و هزینه های ارسال پیک و… حدود 200 تا 300ت میباشد نسبت به تعداد خرابی قطعات برد هزینه محاسبه فرق دارد.

توجه داشته باشید در هر اسید شویی و سرویس پکیج ایران رادیاتور مدار رادیاتور ها را هم باید شستشو دهید تا رسوب ها مجدد از رادیاتورها وارد دستگاه نشود. تعمیر پکیج ایران رادیاتور

هزینه ایاب ذهاب چقدر است؟

هزینه ایاب و ذهاب هزینه ای است که بابت زحمت سرویسکار پکیج برای حمل ابزارها و خدمات در محل از 25 ت تا 35 ت نسبت به مسافت محاسبه میشود و خدمات ارایه شده

هزینه تعمیر پمپ پکیج ایران رادیاتور چقدر است؟

پمپ های پکیج ایران رادیاتور توسط تکنسینهای پارس تک سرویس تعمیر میشوند و در صورتی که تعمیر نشود تعویض میکنند و قیمت پمپ های اصلی المانی وارداتی ما از 500 شروع میشود و پمپ های نو از 950.000ت (قیمت در روز متفاوت میباشد) شروع میشود.

نکته های مهم در مورد جای نصب و طرز نصب پکیج دیواری

تعمیر پکیج ایران رادیاتور

محل انتخاب پکیج در نگهداری وراندمان کاری پکیج و امنیت جانی مصرف کننده بسیار مهم است .

پکیج را در محلی نصب کنید که هوا به خوبی در جریان باشد مثل بالکن ها و محیط باز دارای سقف

پکیج نباید در معرض باران و برف قرار داشته باشد.

از دود کش اصلی استفاده کنید و حتماان رابه دیوار بست کنید محکم

از شیلنگهای حصیری استاندارد استفاده کنید

از صافی و رسوب گیر حتما استفاده شود

از صافی برنجی در برگشت مدار پکیج دیواری استفاده کنید

برای حفاظت بردکنترل حتما از ترانس استاندارد استفاده کنید

مدار رادیاتها را حتما بشویید و ابگردانی کنید تا سنگ ریزه ها و خاک لوله و … خارج شود

از شلنگهای مخصوص گاز پکیج استفاده کنید تا خطر نشت گاز وجود نداشته باشد.

فاصله استاندارد بین زمین تا پکیج و جای دست برای سرویسکار بگذارید

از شیر اطمینان یک شیلنگ به طرف راه آب بکشید تا در موقع خرابی اب بر روی کابینت ها ریخته نشود.

لطفا به مطالب ما امتیاز دهید

/ 5

رتبه صفحه شما:

دیدگاهی ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی میبایست پر شوند.

با ما تماس بگیرید