قیمت پکیج ایران رادیاتور

قیمت پکیج ایران رادیاتور

قیمت پکیج ایران رادیاتور

قیمت پکیج ایران رادیاتور

قیمت پکیج ایران رادیاتور مبدل اصلی پکیج ایران رادیاتور وظیفه تامین گرمایش رادیاتور ها را بر عهده دارد.

به گونه ای که آب سیستم گرمایش از طریق این مبدل گرم شده و به رادیاتور ها منتقل می شود اما برای تامین آبگرم مصرفی , آب سیستم گرمایش از طریق پمپ ها از مبدل اصلی عبور کرده و سپس به جای حرکت به سمت رادیاتور ها, از مبدل صفحه ای عبور می کند و همزمان آب سرد ورودی نیز از مبدل صفحه ای می گذرد و بر اثر عبور این دو آب از مبدل و عمل انتقال حرارات از آب گرم به آب سرد ورودی, آب گرم مصرفی ایجاد می شود

با توجه به این که در پکیج های دیواری ایران رادیاتور آبگرم مصرفی با شعله مشعل تماس مستقیم ندارد تشکیل رسوب بر جدار داخلی مبدل صفحه ای به مراتب دیرتر از پکیج های تک مبدل اتفاق می افتد

پکیج های ایران رادیاتور دارای 24 ماه گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش می باشد

پکیج گرمایشی ایران رادیاتور

قیمت پکیج ایران رادیاتور
قیمت پکیج ایران رادیاتور

تولید پکیج گرمایشی ایران رادیاتور در انواع دیواری و زمینی از سال 1358 آغاز گردید. پکیج های گازی، دیواری و زمینی ایران رادیاتور به کمک تبلیغات گسترده، قیمت های مناسب و رقابتی و همچنین خدمات پس از فروش پاسخگوی خود، توانسته است بخش بزرگی از بازار مصرف پکیج های گرمایشی در کشور را تصاحب نماید.
پکیج های شوفاژ دیواری و زمینی ایران رادیاتور در انواع و کاربردهای مختلفی تولید می شوند که می توان به مدل های پکیج های دیواری و زمینی، پکیج فن دار، بدون فن، تک مبدل، دو مبدل، سه مبدل، آنالوگ و دیجیتال در ظرفیت های 21000 تا 36000 اشاره نمود.

همچنین قیمت پکیج ایران رادیاتور در انواع تک مبدل و دو مبدل تولید می شود و هر کدام بر اساس ظرفیت، نوع، راندمان سوخت مصرفی، فشار آب مورد نیاز و . . . دارای مدل های متنوعی می باشند. این تقسیم بندی برای سهولت بیشتر در امر انتخاب پکیج مناسب برای هر مصرف کننده می باشد. پکیج های مدل ECO – K – ES – E – M – L – LR پکیج های دو مبدل هستند و سری مدل های BM جز مدل های تک مبدل ایران رادیاتور محسوب میشوند. همچنین لازم به ذکر است در هر کدام از این دو مدل سری FF فن دار و سری CF بدون فن می باشد.

پکیج دو مبدل یا مونوترمیک ایران رادیاتور

در این نوع پکیج ها از دو نوع مبدل استفاده میگردد
مبدل اصلی (Gas Water Heat Exchanger)
مبدل صفحه ای (Water Heat Exchanger)

مبدل اصلی در پکیج ایران رادیاتور وظیفه تامین گرمایش رادیاتورها را به عهده دارد، قیمت پکیج ایران رادیاتور به گونه ای که آب سیستم گرمایش از طریق این مبدل گرم شده و به رادیاتور ها منتقل می شود.

ولی برای تامین آبگرم مصرفی (بهداشتی) آب سیستم گرمایش از طریق پمپ ها از مبدل اصلی عبور کرده و سپس به جای حرکت به سمت رادیاتورها، از مبدل صفحه ایی عبور میکند و همزمان آبسرد ورودی نیز از مبدل صفحه ای میگذرد و بر اثر عبور این دو آب از مبدل و عمل انتقال حرارت از آب گرم (مدار گرمایش) به آب سرد ورودی، آب گرم مصرفی ایجاد میشود. با توجه به اینکه در این پکیج ها آبگرم مصرفی با شعله مشعل تماس مستقیم ندارد، تشکیل رسوب بر جدار داخلی مبدل صفحه ای به مراتب دیرتر از پکیج های تک مبدل اتفاق می افتد.

پکیج تک مبدل یا بی ترمیک ایران رادیاتور

قیمت پکیج ایران رادیاتور
قیمت پکیج ایران رادیاتور

در این نوع پکیج ها از نوعی مبدل تحت عنوان مبدل اصلی دوبل (Double Gas Water Heat Exchanger) استفاده می شود. ساختار این مبدل ها به گونه ای است که آبگرم مصرفی و همچنین آب سیستم گرمایش را از داخل این مبدل عبور داده و پس از گرم شدن به رادیاتورها می رساند.

برای تامین آبگرم مصرفی، هنگامی که شیر آب باز میشود. پمپ دستگاه که آب سیستم گرمایش را سیرکوله می نماید، متوقف شده و تنها آب سرد ورودی وارد مبدل می گردد و توسط شعله مشعل پکیج گرم شده و در نهایت به مصرف میرسد و دقیقا شبیه یک آبگرمکن فوری دیواری عمل میکند. در این سیستم کنترل دمای آبگرم مصرفی بدلیل تماس مستقیم با سیال شعله، سخت تر بوده و به همین دلیل دمای آبگرم حین مصرف تا حدودی دچار نوسان می گردد.

یکی دیگر از عواملی که استفاده از این سیستم ها را محدود میسازد رسوب گذاری زود هنگام آن بدلیل تماس مستقیم با شعله مشعل پکیج می باشد.

نکاتی که هنگام خرید پکیج ایران رادیاتور باید به آن توجه داشته باشید

قیمت پکیج ایران رادیاتور
قیمت پکیج ایران رادیاتور

 

برای محاسبه تقریبی ظرفیت پکیج مورد نیاز، متراژ واحد مسکونی را درعدد 150 (کیلو کالری) و متراژ واحدهای اداری را در عدد 100 (کیلو کالری) ضرب می کنیم.
در صورتیکه بخشی از مسیر دودکش پکیج دیواری بصورت افقی ( بیش از 30 سانتی متر) باشد، استفاده ازپکیج های فن دار الزامی است.

قیمت پکیج ایران رادیاتور پکیج های دو مبدله در شرایطی مورد استفاده قرار می گیرند که یا آب ورودی دارای سختی (املاح) زیاد باشد و یا زیربنای آپارتمان بیش از 120 متر باشد.
در صورتیکه محل نصب پکیج در بالکن یا فضای باز باشد نیز استفاده از پکیج فن دار الزامی است.

خرید پکیج ایران رادیاتور

قیمت پکیج ایران رادیاتور فشار آب شهردرمحل نصب دستگاه پکیج گازی می باید حداقل 0.5 و حداکثر 3.5 اتمسفر باشد.

مواردی که شامل نصب و راه اندازی رایگان پکیج ایران رادیاتور می شود

بررسی و تعیین محلی برای نصب پکیج ایران رادیاتور

قرار دادن پکیج ایران رادیاتور در محل تعیین شده برای نصب و اتصال آن به شبکه آب، برق و گاز توسط اتصالات همراه آن
شستشوی مدار رفت و برگشت گرمایش

راه‌اندازی پکیج شوفاژدیواری ایران رادیاتور

آموزش کار با دستگاه

سفارش خرید و گارانتی پکیج ایران رادیاتور دیواری و زمینی

تمامی محصولات ایران رادیاتور دارای 24 ماه گارانتی و نصب رایگان (تحت شرایط مصوب) هستند.

پکیج دیواری ایران رادیاتور

تمامی پکیج ایران رادیاتور دارای سیستم حفاظت در برابر یخ زدگی می باشند.قیمت پکیج ایران رادیاتور
استفاده از پکیج دیواری به نسبت آبگرمکن دیواری و سیستم شوفاژ خانه مرکزی مزایای بسیاری دارد .پکیج از نظر میزان صدا بسیار کم صداتر بوده و نوسانات دمای آب در آن اصلا محسوس نیست . روشن شدن و کارکرد آن در مقایسه با آبگرمکن و شوفاژ خانه مرکزی بسیار کم صداتر است و از همه مهمتر راندمان آن در مقایسه با سیستم شوفاژ خانه مرکزی بسیار بالاتر است.از دیگر مزایای استفاده از پکیج ،اشغال فضای خیلی کم در مقایسه با سیستم آبگرمکن ایستاده و سیستم شوفاژ خانه مرکزی می باشد.

ادامه مطلب
تعمیر پمپ پکیج ایران رادیاتور

قیمت پکیج ایران رادیاتور ظرفیت پکیج گرمایشی با توجه به شرایط آب و هوایی، موقعیت ساختمان و نوع عایقبندی مشخص می شود، پکیج های 24000 برای متراژ تا 120 متر مربع، 28000 برای متراژ تا 180 متر مربع و مدل 36000 برای فضای 250 متر مربع مناسب می باشد. طبق مبحث 17 مقررات ملی ساختمان (1390) حداقل متراژ قابل تایید برای نصب پکیج در واحد آپارتمانی (مسکونی یا اداری ) 64 متر مربع می باشد و در غیر اینصورت تعبیه دریچه تامین هوای تازه جهت احتراق مناسب در محل نصب پکیج الزامی می باشد.

انواع پکیج‌های ایران رادیاتور

الف: ازنظر نوع مبدل پکیج‌های ایران رادیاتور به ۲ دسته کلی تقسیم می‌شوند:

کیج تک مبدل
پکیج دو مبدل
پکیج‌های تک مبدل با حرف B مشخص می‌شوند

در پکیج تک مبدل (BI THERMIC) ایران رادیاتور یک مبدل همزمان تولید آبِ گرم شوفاژ و آبِ گرم مصرفی را به عهده دارد.قیمت پکیج ایران رادیاتور

در پکیج تک مبدل تولید آبِ گرم مصرفی درمبدلی که برروی آتش است انجام می‌گیرد لذا استفاده ازاین نوع پکیج در مناطقی که سختی آب بالاست توصیه نمی‌شود.

جریان آب در مدار گرمایش توسط پمپ و در مدار آبگرم مصرفی توسط فشار آب شهری انجام می‌پذیرد.

این نوع پکیج برای آپارتمان‌های زیر ۱۰۰ متر توصیه می‌شوند.

کیج‌ های دو مبدل (MONO THERMIK) باحروف M و E و L مشخص می‌شوند.

پکیج‌های دومبدله

همانطور که گفته می‌شود در پکیج‌های دومبدله از دو مبدل یکی برای تولید آبگرم شوفاژ و دیگری برای تولید ابگرم مصرفی استفاده می‌شود.قیمت پکیج ایران رادیاتور

مبدلی که برای تولید آبگرم شوفاژ مورداستفاده قرارمی گیرد مستقیم روی شعله قرار داشته و مبدل ثانوی صفحه‌ای که برای تولید آبگرم مصرفی استفاده می‌شود توسط آبگرم شوفاژ و با عبور از جدار آب سرد مصرفی آنرا گرم می‌نماید.

به دلیل عدم وجود شعله دراین مبدل رسوبگیری داخل آن بسیار دیرتر از پکیج‌های تک مبدل انجام می‌گیرد.

مبدل حرارتی اصلی آب شوفاژ را (GAS WATER EXCHANGER) و مبدل حرارتی صفحه‌ای آب گرم مصرفی را (WATER HEAT EXCHANGER) می‌نامند.

مبدل اصلی آبگرم لازم جهت گرمایش محیط را تأمین و مبدل ثانوی فقط آبگرم مصرفی ساختمان را تأمین می‌نماید.

در این سیستم پمپ وظیفه گردش آب گرم شوفاژ به داخل لوله‌های ساختمان و همچنین گردش دریکی از جدارهای مبدل صفحه‌ای را به عهده دارد.

فشار آب گرم مصرفی همان فشار سیستم لوله کشی شهری می‌باشد.

ازنظر نوع دودکش پکیج‌های ایران رادیاتور به دو دسته تقسیم می‌شوند

پکیج بدون فن

در ساختمان‌هایی که دودکش به صورت فقط عمودی وباقطر ۱۵ سانتیمتر و با ارتفاع حداکثر ۸ متر اجراشده باشند امکان استفاده از پکیج بدون فن وجود دارد درغیراین صورت لازم است از پکیج فن دار استفاده شود.

در پارت نامبر پکیج بدون فن مشخصه C استفاده می‌شود به طور مثال پکیج M24CF

پکیج فن دار

درساختمان هایی که ارتفاعات زیاد و یا قدری از دودکش به طور افقی اجرا شده باشد به طور حتم از پکیج فن دار استفاده می‌شود.قیمت پکیج ایران رادیاتور

پکیج فن دار با دودکش (کواکسیال) این امکان را به کاربر می‌دهد که به جای استفاده از هوای داخل ساختمان هوای ورودی به پکیج ازجدارداخلی دودکش به سمت داخل هدایت شده و پس از احتراق دود حاصله از آن از طریق جدار خارجی دودکش خارج شود.

در این شرایط به هیچ عنوان از هوای گرم شده محیط استفاده نمی‌شود لذا در پکیج فن دار با دودکش کواکسیال مصرف انرژی کمتر از پکیج بدون فن خواهد بود.

ازنظر حرارتی پکیج دیواری ایران رادیاتور به ۴ دسته تقسیم می‌شود:

مدل ۲۲KW

مدل ۲۴KW

مدل ۲۸KW

مدل ۳۶KW

هر کیلووات معادل ۸۶۰ کیلوکالری می‌باشد.

به طور مثال ۲۴KW معادل ۲۰۶۴۰KCAL/Hمی‌باشد.

برای انتخاب ظرفیت پکیج بهتراست در شرایط معمول به ازای هر متر زیربنا ۱۵۰KCAL/H محاسبه شودمثلایک واحد اپارتمان ۱۲۰ متری *۱۵۰KCAL/H حدوداً ۱۸۰۰۰ نیازدارد.

البته چنانچه آپارتمان بیش از یک حمام داشته باشد باید پکیج با ظرفیت بیشتری تهیه نمایید.قیمت پکیج ایران رادیاتور

راندمان پکیج های ایران رادیاتور

لازم به ذکراست راندمان اکثرپکیج های ایران رادیاتور معادل ۹۳% می‌باشد.

لیست قیمت فروش پکیج دیواری ایران رادیاتور به قیمت درب کارخانه میباشد. قیمت فروش بر اساس قیمت اعلام شده شرکت ایران رادیاتور می باشد.جهت استعلام قیمت با ما تماس بگیرید.
جهت خرید می توانید از طریق سایت ایران رادیاتور و یا به صورت حضوری در دفتر نماینگی ایران رادیاتورنسبت به خرید اقدام کنید. همچنین با تماس با ما می توانید از مشاوره رایگان بهرمند شوید .
قیمت های ذکر شده پکیج دیواری برای کارتن و لوازمی که در داخل کارتن (براکت نصب پکیج دیواری – دفترچه راهنما- برگه گارانتی- 4 عدد پیچ و رولپلاک)پکیج وجود دارد می باشد.

قیمت پکیج ایران رادیاتور چطور انتخاب شده اند

تمامی قیمت هایی که برای قیمت پکیج ایران رادیاتور مشخص می شود، قیمت های مصوب شرکت ایران رادیاتور بوده و همشهریان گرامی می توانند با خیالی آسوده از قیمت ها، خرید خود را از نمایندگی یا مرکز فروش ایران رادیاتور(بیتاسرویس) به انجام رسانند.
اگر در هر یک از فرآیندهای انتخاب و خرید به کمک کارشناسان ما نیاز داشتید، می توانید با شماره های ارائه شده تماس حاصل نمایید تا همکاران ما شما را در انتخابتان یاری دهند.
در صورت انتخاب محصول، می توانید با ما تماس بگیرید.

ثبت سفارش

پس از ثبت سفارش، همکاران ما محصول شما را درب منزل به شما تحویل می دهند و پس از تحویل، هزینه آن را دریافت می نمایند فلذا شما می توانید با خیالی آسوده سفارش خود را ثبت نمایید.

برای تمامی مدل های قیمت پکیج ایران رادیاتور، گارانتی اصلی ممهور شده شرکت ایران رادیاتور تقدیمتان می گردد و فاکتور رسمی برای هر یک از مشتریان صادر می شود و شما می بایست فاکتور خرید و برگه گارانتی را برای دریافت خدمات آتی نزد خود نگاه دارید.

کارکرد بهینه و بی عیب پکیج دیواری ایران رادیاتور

پکیج دیواری، یکی از اجزا اصلی و اساسی خانه شماست. شما برای تأمین گرمای خانه و آب گرم مورد نیازتان در زمستان و تابستان به سیستم گرمایشی همچون پکیج دیواری نیاز دارید.
بازدید و سرویس سالانه پکیج دیواری ایران رادیاتورشما به کارکرد صحیح و بی‌عیب و نقص آن در تمامی طول سال کمک خواهد کرد. انجام سرویس قیمت پکیج ایران رادیاتوربه‌صورت منظم منجر به کاهش ریسک ازکارافتادگی آن در فصول سرد سال و همچنین موجب افزایش طول عمر مفید پکیج شما می‌گردد.قیمت پکیج ایران رادیاتور

پکیج دیواری ایران رادیاتور

متخصصان و تعمیرکاران باتجربه و زبده بیتاسرویس همگی مورد تائید مراکز فنی و حرفه‌ای می باشند.در صورت تماس با مراکز تخصصی تعمیرات قیمت پکیج ایران رادیاتورما سراسر تهران و کرج، کارشناسان فنی ما آماده انجام هرگونه خدمات سرویس و تعمیر قیمت پکیج ایران رادیاتورشما بوده و علاوه بر آن مشاوره‌ ارزشمندی در خصوص نحوه نگهداری از پکیج دیواری ایران رادیاتوربرای کارکرد بهینه‌تر این سیستم گرمایشی به شما ارائه خواهند داد.

ادامه مطلب
بهترین پکیج ایرانی

تعمیرات قیمت پکیج ایران

ما به‌عنوان مرکز تخصصی تعمیرات پکیج دیواری ، خدمات تعمیرات در خصوص از کار افتادگی پکیج را با بهترین کیفیت به مشتریان خود ارائه می‌دهیم. جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص تعمیرات قیمت پکیج ایران رادیاتورو خدمات ما می توانید از طریق تماس تلفنی با ما در ارتباط باشید تا در کوتاه ترین زمان ممکن همکاران ما برای رفع مشکل قیمت پکیج ایران رادیاتورشما اقدام نمایند.قیمت پکیج ایران رادیاتور

پکیج گرمایشی دیواری و زمینی

نمایندگی تعمیرات قیمت پکیج ایران رادیاتور سال‌هاست که به نگهداری، سرویس و تعمیر قیمت پکیج ایران رادیاتور مشغول است. همان‌طور که می دانید ایران رادیاتور یکی از بزرگ‌ترین و معتبرترین شرکت‌های تولیدکننده پکیج گرمایشی دیواری و زمینی است که هرساله با گسترش دانش خود توانسته است قدم به عرصه‌های جدید بگذارد که توان رقابت با کالاهای خارجی را داشته باشد. به‌نحوی‌که نامی آشنا در صنعت گرمایش بوده و تمام مردم ایران با آن آشنایی کامل دارند و از محصولات آن استفاده کرده‌اند. ایران رادیاتور علاوه بر استفاده داخلی بخش گسترده‌ای از تولیدات خود را به خارج از مرزهای ایران صادر می‌کند.

لازم به ذکر است که یکی از دلایل موفقیت ایران رادیاتور ارائه خدمات پس از فروش تولیدات از طریق نمایندگی های رسمی ایران رادیاتور است. در تمام دنیا هم اگر ۴۰ درصد توان کاری در زمینهٔ تولید و عرضه لوازم و محصولات شود، ۶۰ درصد باقی‌مانده را صرف ارائه خدمات و تعمیرات محصولات خود می‌کنند و این‌ یکی از اصول اصلی کار در بازار پر رقابت امروز است.

پکیج دیواری 24000 ایران رادیاتور مدل L24FF

ایران رادیاتور تولید کننده پکیج های شوفاژ دیواری در مدل های ECO22 ، M24 ، E28 ، L24 ، L28 ، L36 . ECO24 , همچنین پکیج های زمینی در مدل های G35 و Z36 می باشد. کلیه پکیج های دیواری ایران رادیاتور دو مبدل ، فن دار و دارای دو سال گارانتی به همراه نصب رایگان می باشد. پکیج های شوفاژدیواری ایران رادیاتور مدل های ECO ، M و E آنالوگ بوده و پکیج های سری L دیجیتال می باشد.

پکیج های شوفاژ دیواری ایران رادیاتور قابلیت نصب در آشپزخانه و بالکن را دارد. پکیج های زمینی ایران رادیاتور دارای منبع ذخیره ابگرم بهداشتی بوده، مدل G35 مشعل خور و مدل Z36 درارای برنر سر خود می باشد. پکیج زمینی ایران رادیاتور مدل G35 بعلت آن که همراه با مشعل کار می کند، سطح صدای بیشتری داشته و بهتر آن است که در محلی خارج از واحد نصب شود.

انواع سیستم های حرارتی

در سال های گذشته قیمت پکیج ایران رادیاتور از انواع سیستم های حرارتی جهت تامین گرمایش مورد نیاز در فصل زمستان استفاده می شد. از جمله این سیستم ها می توان به موتورخانه مرکزی شوفاژ اشاره کرد. سیستم های این چنینی با توجه به بزرگی ابعاد و پیچیدگی عملکرد بسیار پرهزینه و غیر راحت در مصرف هستند. به همین دلیل به محض ورود سیستم راحت و بهینه ی پکیج شوفاژ دیواری به بازار، به شدت مورد استقبال مصرف کنندگان قرار گرفت.

قیمت پکیج ایران رادیاتور مدل E24FF در واقع خلاصه شده ی دو سیستم کاربردی آبگرمکن و شوفاژ خانه می باشد که هم زمان کار هر دوی آنها را انجام می دهد. تامین آب گرم بهداشتی جهت مصارف خانگی و آب گرم مورد نیاز رادیاتورها توسط یک وسیله کوچک در داخل خانه اصلی ترین دلیل محبوبیت پکیج در بین خانواده ها می باشد.

با توجه به آپارتمانی شدن اغلب خانه های مسکونی در حال حاضر و مساحت کوچک آنها، از هرگونه سیستمی که فضای کمتری نسبت به سایر اقلام اشغال کند استقبال خوبی می شود. پکیج شوفاژ دیواری در بین تجهیزات گرمایشی از این مزیت برخوردار است. در اکثر موارد پکیج در آشپزخانه نصب می شود و بیش از یک کابینت فضایی نمی گیرد.

عملکرد پکیج ها در تابستان بدین گونه است که پکیج هنگامی شروع به فعالیت می کند که نیاز به آب گرم باشد. از این رو، پکیج به طور اتوماتیک شروع به کار می کند. هنگامی که شیر آب گرم باز می شود، سنسور فشار مشعل را روشن می کند و پس از بستن شیر آب گرم پکیج خاموش می شود. این دستور از طریق برد کنترل الکترونیک قیمت پکیج ایران رادیاتور صادر می شود.

عملکرد پکیج ها در زمستان بدین گونه است که علاوه بر گرم کردن آب مصرفی باید رادیاتورها و مدارهای گرم کننده را نیز فعال نماید. اگر چه اولویت سیستم گرم نمودن آب مصرفی است. وقتی که شیر آب گرم باز می شود، سنسور برقی مدار رادیاتور را تا زمانی که آب گرم مصرفی باز است قطع می کند. اما این کار موقت بوده و با بسته شدن شیر آب گرم مدار آب گرم رادیاتور وصل می گردد. بدین ترتیب آب گرم همیشه به صورت آنی در اختیار مصرف کننده قرار می گیرد.

تعمیرکار انواع پکیج شوفاژ دیواری در محل مشتری

  • 12 مزیت استفاده از پکیج شوفاژ دیواری ایران رادیاتور مدل E24FF نسبت به سیستم موتورخانه مرکزی شوفاژ
    مستقل بودن هر مصرف کننده
  • راحتی و آسایش در استفاده
  • کم صدا بودن پکیج نسبت به شوفاژخانه
  • اشغال فضای بسیار کم در محیط به ویژه در فضاهای آپارتمانی
  • عدم نیاز به خروج از واحد محل نصب پکیج جهت دسترسی به آن
  • امکان کنترل و انجام تنظیمات دلخواه از داخل ساختمان مصرف کننده
  • تامین آب گرم مورد نیاز مصارف خانگی در کنار گرم کردن مطبوع محیط

تعمیرات و نگهداری سیستم مشترک موتورخانه

  • قیمت پایینتر به دلیل عدم پرداخت هزینه های تعمیرات و نگهداری سیستم مشترک موتورخانه
    بازدهی بالاتر پکیج شوفاژ دیواری نسبت به سیستم حرارت مرکزی و نهایتا کاهش مصرف سوخت
    پایین آمدن مبلغ قبض گاز با توجه به مورد بالا
  • امکان استفاده از پکیج در هر زمان از سال (سیستم موتورخانه مرکزی فقط در فصل سرما و زمستان فعال می شوند.)
    کاهش هزینه هایی مثل لوله کشی، تعمیرات لوله و اتصالات و عایق کاری، با توجه به سیستم خلاصه پکیج نسبت به موتورخانه

 

لطفا به مطالب ما امتیاز دهید

/ 5

رتبه صفحه شما:

دیدگاهی ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی میبایست پر شوند.

با ما تماس بگیرید