خرید پکیج ایران رادیاتور

خرید پکیج ایران رادیاتور

خرید پکیج ایران رادیاتور

خرید پکیج ایران رادیاتور در انواع دیواری و زمینی از سال 1383 آغاز گردید. پکیج های گازی، دیواری و زمینی ایران رادیاتور به کمک تبلیغات گسترده، قیمت های مناسب و رقابتی و همچنین خدمات پس از فروش پاسخگوی خود، توانسته است بخش بزرگی از بازار مصرف پکیج های گرمایشی در کشور را تصاحب نماید.

پکیج دیواری و زمینی ایران رادیاتور در انواع و کاربردهای مختلفی تولید می شوند که می توان به مدل های پکیج های دیواری و زمینی، پکیج فن دار، بدون فن، تک مبدل، دو مبدل، سه مبدل، آنالوگ و دیجیتال در ظرفیت های 21000 تا 36000 اشاره نمود.

همچنین پکیج شوفاژ دیواری گرمایشی ایران رادیاتور در انواع تک مبدل و دو مبدل تولید می شود و هر کدام بر اساس ظرفیت، نوع، راندمان سوخت مصرفی، فشار آب مورد نیاز و . . . دارای مدل های متنوعی می باشند. این تقسیم بندی برای سهولت بیشتر در امر انتخاب پکیج مناسب برای هر مصرف کننده می باشد.

پکیج های مدل ECO – K – ES – E – M – L – LR پکیج های دو مبدل هستند و سری مدل های BM جز مدل های تک مبدل ایران رادیاتور محسوب میشوند. همچنین لازم به دکر است در هر کدام از این دو مدل سری FF فن دار و سری CF بدون فن می باشد.

پکیج دو مبدل یا مونوترمیک ایران رادیاتور (MONOTHERMIC)
در این نوع پکیج ها از دو نوع مبدل استفاده می گردد:

مبدل اصلی (Gas Water Heat Exchanger)
مبدل صفحه ای (Water Heat Exchanger)

مبدل اصلی در خرید پکیج ایران رادیاتور وظیفه تامین گرمایش رادیاتورها را به عهده دارد، به گونه ای که آب سیستم گرمایش، از طریق این مبدل گرم شده و به رادیاتورها منتقل می شود. اما برای تامین آبگرم مصرفی (بهداشتی)، آب سیستم گرمایش از طریق پمپ ها از مبدل اصلی عبور کرده و سپس به جای حرکت به سمت رادیاتورها، از مبدل صفحه ایی عبور می کند و همزمان آبسرد ورودی نیز از مبدل صفحه ای میگذرد

و بر اثر عبور این دو آب از مبدل و عمل انتقال حرارت از آب گرم (مدار گرمایش) به آب سرد ورودی، آب گرم مصرفی ایجاد می شود. با توجه به اینکه در این پکیج ها آبگرم مصرفی با شعله مشعل تماس مستقیم ندارد، تشکیل رسوب بر جدار داخلی مبدل صفحه ای به مراتب دیرتر از پکیج های تک مبدل اتفاق می افتد.

پکیج تک مبدل یا بی ترمیک ایران رادیاتور (BITHERMIC)

در این نوع پکیج ها از نوعی مبدل تحت عنوان مبدل اصلی دوبل (Double Gas Water Heat Exchanger) استفاده می شود. ساختار این مبدل ها به گونه ای است که آبگرم مصرفی و همچنین آب سیستم گرمایش را از داخل این مبدل عبور داده و پس از گرم شدن به رادیاتورها می رساند.

برای تامین آبگرم مصرفی، هنگامی که شیر آب باز می شود. پمپ دستگاه که آب سیستم گرمایش را سیرکوله می نماید، متوقف شده و تنها آب سرد ورودی وارد مبدل می گردد و توسط شعله مشعل پکیج گرم شده و در نهایت به مصرف میرسد؛

دقیقا شبیه به یک آبگرمکن فوری دیواری عمل می کند. در این سیستم کنترل دمای آبگرم مصرفی به دلیل تماس مستقیم با سیال شعله، سخت تر بوده و به همین دلیل دمای آبگرم حین مصرف تا حدودی دچار نوسان می گردد.

یکی دیگر از عواملی که استفاده از این سیستم ها را محدود می سازد، رسوب گذاری زود هنگام آن بدلیل تماس مستقیم با شعله مشعل پکیج می باشد.

مزایای خرید پکیج ایران رادیاتور

پکیج ایران رادیاتور به جرات یکی از بهترین پکیج های ایرانی است که می تواند در مکان های مختلفی مورد استفاده قرار گیرد. از مزایای خرید پکیج ایران رادیاتور می توانیم به موارد زیر اشاره نماییم:

این پکیج می تواند به طور لحظه ای و با فشار مناسب آب گرم مصرفی مورد نیاز را تامین نماید.
نصب این پکیج بسیار آسان و بدون دردسر است.
نصب پکیج توسط خدمات پس از فروش ایران رادیاتور در سراسر کشور رایگان است.
خرید پکیج ایران رادیاتور می تواند در مصرف انرژی بسیار کارآمد عمل نماید.
حتی برای خانه ها و فضاهای کوچک نیز مناسب است.
یک پکیج خوب بهترین جایگزین برای موتور خانه ها به منظور تامین آب گرم محسوب می شود.
همچنین خرید پکیج ایران رادیاتور دارای خدمات پس از فروش گسترده و پاسخ گو در سراسر کشور می باشد.

نکاتی که هنگام خرید پکیج ایران رادیاتور باید به آن توجه داشته باشید:

برای محاسبه تقریبی ظرفیت انوع پکیج دیواری و زمینی مورد نیاز، متراژ واحد مسکونی را در عدد 150 (کیلو کالری) و متراژ واحدهای اداری را در عدد 100 (کیلو کالری) ضرب می کنیم.
در صورتیکه بخشی از مسیر دودکش پکیج دیواری به صورت افقی ( بیش از 30 سانتی متر) باشد، استفاده ازپکیج های فن دار الزامی است.

پکیج های دو مبدله در شرایطی مورد استفاده قرار می گیرند که یا آب ورودی دارای سختی (املاح) زیاد باشد و یا زیربنای آپارتمان بیش از 120 متر باشد.
در صورتیکه محل نصب پکیج در بالکن یا فضای باز باشد نیز استفاده از پکیج فن دار الزامی است.
فشار آب شهر در محل نصب دستگاه پکیج گازی می باید حداقل 0.5 و حداکثر 3.5 اتمسفر باشد.

با مطالعه مطالب زیر مشخصات فنی و اطلاعات فروش و خریدپکیج ایران رادیاتور و خرید آنلاین، گارانتی اصلی این شرکت و بهترین قیمت نمایندگی ساخته شده طبق جدیدترین تکنولوژی ها همراه با تصاویر بصورت تک مبدل و دو مبدل و محفظه احتراق فن دار و بدون فن، تولید شده در انواع مدل های اکو ، M آنالوگ ، L دیجیتال ، K و Z با قابلیت نصب دیواری و زمینی در ظرفیت های 22000 ، 24000 ، 28000 ، 36000 با نصب رایگان را مشاهده و بررسی نمایید.

مشخصات خرید پکیج ایران رادیاتور – IRAN RADIATOR

گروه صنعتی ایران رادیاتور دارای سابقه طولانی در زمینه تولید سیستم های گرمایشی در ایران می باشد. این شرکت به لحاظ تولید محصولات با کیفیت و کم نظیر، دارنده اولین گواهی استاندارد جهت صادرات محصولات خود در بین مدل های موجود در ایران می باشد.

از مزایای خرید پکیج ایران رادیاتور می توان به سیستم هیدرولیک آن که از جنس برنج می باشد اشاره کرد که این ویژگی به افزایش عمر مفید دستگاه کمک می کند. قیمت پایین و امکانات این محصولات باعث بصرفه بودن آن در بازار شده است. تولیدخرید پکیج ایران رادیاتور توسط این گروه صنعتی از سال 1383 شمسی در انواع دیواری و زمینی آغاز گردید.

ادامه مطلب
راهنمای پکیج ایران رادیاتور

خرید پکیج ایران رادیاتور از نظر عملکرد برای تأمین آب گرم مصرفی و گرمایش محیط استفاده می شوند. که با توجه به ایمنی بالا و راندمان مناسب، عدم اشغال فضای زیاد جایگزین موتورخانه ها شده است و همچنین تأمین نگهداری راحت تر و مستقل بودن واحد ها از دیگر مزیت های خرید پکیج ایران رادیاتور به شمار می آید.

این سری از سیستم های گرمایشی با موقعیت نصب زمینی و دیواری، در دو مدل فن دار و بدون فن تولید می شوند که از نظر ایمنی پکیج شوفاژ گرمایشی فن دار با استفاده از دودکش دو جداره کمک می کند اکسیژن راحت تر به درون محفظه احتراق وارد شود و محصولات سوختن از همان طریق به بیرون منتقل شوند.

شرکت تولید کننده این محصولات را می توان بزرگترین تولید كننده مدل های دیواری، زمینی و چگالشی در خاورمیانه دانست. همچنین علاوه بر سیستم های گرمایشی این شرکت که در لیست پرفروش ترین های این شرکت قرار گرفته اند میتوان به سیستم های تهویه مطبوع از جمله کولر گازی اشاره نمود که در سالهای اخیر توسط این گروه تولیدی به منظور ارائه خدمات بیشتر به هموطنان تولید و روانه بازار رقابت شده است.

از مهم ترین مدل های خرید پکیج ایران رادیاتور می توان L و K ایران رادیاتور را نام برد که دارای نمایشگر عیب یاب دیجیتال بوده و همچنین مدل L دارای منبع انبساط بزرگتری نسبت به سایر مدل ها دارد. کارکرد پکیج ایران رادیاتور به این صورت است که دود احتراق از طریق دودکش معمولی یا فن دار به سمت بیرون هدایت می شود، مدل فن دار برای واحد هایی استفاده می شود که در داخل واحد نصب شده و یا طول دودکش بیشتر از 3 متر باشد.

دودکش های استفاده شده در پکیج مدل فن دار از نوع دوجداره می باشد که جداره داخلی برای خروج دود و جداره خارجی برای مکش اکسیژن می باشد. تمامی محصولات شرکت ایران رادیاتور با گارانتی اصلی در وب سایت دماپویا موجود می باشد.

شما با خرید پکیج ایران رادیاتور علاوه بر صرفه جویی در مصرف هزینه، آب گرم مصرفی ساختمان همچنین گرمایش مصرفی را در کوتاهترین زمان تامین می نمایید. در ادامه به خصوصیات هر یک از مدل های پکیج ایران رادیاتور همراه با تصاویر پرداخته شده است.

 

خرید پکیج ایران رادیاتور با موقعیت نصب دیواری برای محیط هایی که متراژ کم و محدودیت فضا دارند استفاده می شود بطوریکه دارای ابعادی کوچک و شبیه کابینت دیواری است که روی دیوار نصب می شود. نصب این پکیج ایران رادیاتور روی دیوار فضای کمتری را نسبت به زمینی اشغال می کند.

همچنین خرید پکیج ایران رادیاتور دیواری برخلاف مدل زمینی معمولا مخزنی برای ذخیره آب ندارند و آب گرم مصرفی رو به صورت لحظه ای گرم و به سیستم لوله کشی منتقل می کنند که لازم است در ساختمان های با مساحت بیشتر از مدل های با ظرفیت بیشتر و در صورت مصرف زیاد آب گرم پیشنهاد می شود از مدل زمینی آن استفاده شود. نحوه خرید پکیج ایران رادیاتور به این شکل است که از دو مبدل برای گرمایشی آب استفاده می کند که هر کدام وظیفه تامین آب گرم را به صورت جداگانه برای مدارهای گرمایشی و مصرفی بهداشتی بر عهده دارند.

از این گذشته در حالت های معمول و برای آپارتمان های با متراژ متوسط و با مصرف آب گرم مصرفی متوسط، به منظور کاهش هزینه خرید و کاهش مصرف سوخت و انرژی از پکیج دیواری استفاده می شود.

برای خرید پکیج ایران رادیاتور مناسب با محیط در نظر گرفتن منطقه جغرافیایی جهت آبگرم گرمایشی، محل نصب پکیج و مکان قرار گیری دودکش، همچنین متراژ لوله کشی افقی و عمودی تا آخرین وسیله گرمایشی، استانداردهای بکار رفته در ساختمان، میزان آبگرم بهداشتی مصرفی اهمیت بسیاری دارد تا بتوانید خرید پکیج ایران رادیاتور با ظرفیت مناسب محیط، و بالاترین بهره وری را خریداری و نصب نمایید.

پکیج دیواری ایران رادیاتور برخلاف نوع زمینی آن برای نصب در بالکن و تراس ممنوعیت خاصی ندارند و می توان آنها را هم در محیط داخلی و هم در بیرون از ساختمان نصب کرد.

کیج ایران رادیاتور با موقعیت نصب زمینی با توجه به داشتن ظرفیت حرارتی بالاتر و به مقدار بیشتر از مدل دیواری برای ساختمان های خیلی بزرگ با متراژ بالا استفاده می گردد و به دلیل داشتن ابعاد بزرگ تر قابل نصب بر روی دیوار نمی باشد.

به همین دلیل مانند یک کابینت زمینی، روی زمین و معمولا داخل آشپزخانه نصب می شود البته لازم به گفتن است خرید پکیج ایران رادیاتور را می توان با توجه به نوع مصرف در زیرزمین و یا در مکان های که فضای لازم برای نصب آن در دسترس باشد قرار داد و ایمنی های لازم مربوط به دودکش آن را در نظر گرفت.

همچنین اگر گرمایش چندین واحد مسکونی مد نظر باشد از یک پکیج مناسب با این حجم از مساحت استفاده می شود که در این مورد استفاده از پکیج زمینی پیشنهاد می گردد همینطور اگر آب گرم مصرفی خیلی زیادی مورد نیاز باشد نیز خرید پکیج ایران رادیاتور پیشنهاد می گردد به این دلیل که پکیج های زمینی معمولا برای ذخیره آب گرم مصرفی مخزن دارند و آب گرم در آنجا ذخیره می شود و توسط کویل هایی که از داخل مخزن عبور داده شده، آب گرم می ماند.

خرید پکیج ایران رادیاتور مدل زمینی قادر است همزمان آب گرم برای مصرف کننده و دستگاه های گرمایی از قبیل رادیاتور و فن کوئل را فراهم می کند و بهترین جایگزین برای موتورخانه های قدیمی می باشد.

از مزایای خرید پکیج ایران رادیاتور میتوان به ظرفیت بیشتر آب مصرفی (بدلیل داشتن مخزن کوئل دار)، نداشتن نوسانات دمای آب، صدای بسیار کم پکیج و مناسب برای واحدهایی با متراژ بالا اشاره نمود. پکیج زمینی ایران رادیاتور از نظر احتراق شامل دو نوع مشعل دار و بدون مشعل می باشد که نوع مشعل دار برای متراژهای بالا و نوع بدون مشعل برای متراژهای پایین مورد استفاده قرار می گیرد.

در ساختمان های بزرگ مانند بیمارستان ها و مراکز تجاری و جاهایی که ساکنین زیادی دارد و متعاقب آن میزان آب گرم بیشتری هم لازم است، استفاده پکیج زمینی ایران رادیاتور هم مقرون به صرفه تر بوده و هم نیازهای این فضاها را بهتر تامین کرده و نوسانات دمایی به حداقل می رسد و به دستگاه هم فشار وارد نمی شود

ادامه مطلب
ایران رادیاتور l28ff

لازم به ذکر است که خرید پکیج ایران رادیاتور نوع زمینی این دستگاه را نمی توان در بالکن آپارتمان ها نصب کرد چون این نوع پکیج ها فن دار بوده و دستگاه های فن دار باید در فضاهای بسته نصب شوند و در معرض جریان باد و بوران قرار نگیرند.

خرید پکیج ایران رادیاتور ۲۸ هزار دیجیتال از مجهز ترین سیستم های گرمایشی شرکت ایران رادیاتور می باشد. این پکیج برای استفاده درتمامی مناطق مناسب می باشد. خرید پکیج ایران رادیاتور ۲۸ هزار دیجیتال به تنهایی می تواند به عنوان مجموعه ای کامل جایگزین آب گرم کن و موتور خانه ها برای تامین آب گرم مصرفی و حرارت مورد نیاز برای رادیاتور ها کاربرد داشته باشد.

امروزه استفاده از پکیج دیواری ایران رادیاتور دیجیتال ۲۸ هزار به دلیل کاهش زیاد در میزان سر و صدا مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین این پکیج به واسطه بهره گیری از سیستم های جدید با عایق بندی و تجهیزات مدرنی که بر رو ی آن تعبیه شده است مورد استقبال زیادی قرار گرفته است. خرید پکیج ایران رادیاتور ۲۸ هزار دیجیتال دارای نمایشگر عیب یاب دیجیتال می باشد. کارایی این صفحه این است که زمان ایجاد یک مشکل فنی آن مشکل را به صورت کد در صفحه دیجیتال خود به نمایش می گذارد.

همین اقدام باعث می شود تکنسین راحت تر مشکل را پیدا کرده و زود تر آن رابر طرف کند. همچنین منبع انبساط بزرگتری نسبت به سایر مدل ها از جمله سری M دارا می باشد. خرید پکیج ایران رادیاتور ۲۸ هزار دیجیتال دارای دو نوع مبدل مجزا می باشد که کار کرد آنها با هم متفاوت است. از مبدل اصلی برای گرمایش محیط و ارسال آب گرم به واسطه سیستم لوله کشی به رادیاتور ها استفاده می شود؛ و از مبدل صفحه ای برای تامین آب گرم مصرفی بهداشتی استفاده می شود.

خرید پکیج ایران رادیاتور ۲۸ هزار دیجیتال به جهت ثابت بودن دبی عبوری و کنترل بهتر دمای سیال، گرادیان حرارتی تحت کنترل بوده و آب گرم مصرفی مطبوع تری حاصل می شود. با توجه به اینکه آب گرم مصرفی با شعله تماس مستقیم ندارد تشکیل رسوب بر جداره داخلی مبدل صفحه ای به مراتب دیر تر اتفاق می افتد

پکیج چیست؟

برای اینکه در زمستان از سرما نلرزیم و برای مصارف روزمره آب گرم داشته باشیم ، به یک بخاری و آبگرمکن نیاز داریم . اما این کار لازم نیست . امروزه وسایلی وجود دارند که کار بخاری و آبگرمکن را به طور همزمان انجام می‌دهند. منظورمان همان پکیج است که در انواع زمینی و پکیج شوفاژ دیواری به بازار عرضه می‌شود که منبع تغذیه آن با استفاده از گازطبیعی ، پروپان ، نفت حرارتی و برق تامین می‌شود .

امروزه پکیج شوفاژ دیواری در بین مردم بسیار محبوب است و به همین دلیل مدل‌های مختلفی از آن در بازار وجود دارد. اما برای اینکه بدانید برای خرید پکیج مناسب چه فاکتورهایی لازم است ، باید دست بکار شده و بین انواع موجود در بازار بگردید و قیمت پکیج در انواع مدل‌ها را نیز باهم مقایسه کنید . علاوه بر آن داشتن اطلاعات کافی از مشخصات فنی مدل‌های مختلف پکیج شوفاژ دیواری ، به شما کمک می‌کند که خریدی مناسب را تجربه کنید . در ادامه با بررسی پکیج ایران رادیاتور مدل L24FF همراه شما هستیم .

پکیج ایران رادیاتور مدل L24FF در دسته پکیج‌های دیواری قرار می‌گیرد و دارای فن خروجی دود نیز می‌باشد که با استفاده از دودکشی دوجداره ، هوای مورد نیاز برای سوخت را از بیرون دریافت کرده و گازهای ناشی از سوخت را نیز به بیرون منتقل می‌کند . وقتی به پکیج ایران رادیاتور مدل L24FF نگاه می‌کنیم ، اولین چیزی که توجه‌مان را جلب می‌کند، مشخصات ظاهری آن از جمله ابعاد و وزن است . ابعاد این پکیج 350*763*450 میلیمتر و دارای وزن 37 کیلوگرم است .

پکیج ایران رادیاتور مدل L24FF با استفاده از برق 220 ولت تک فاز کار می‌کند که دارای توان خروجی 24 کیلو وات می‌باشد. ظرفیت حرارتی ورودی و خروجی این پکیج به ترتیب 22360 و 20640 Kcal/h است و از دومبدل برای سیستم گرمایش خود استفاده می‌کند.

پکیج های دو مبدل ایران رادیاتور که به آن مونو ترمیک نیز می‌گویند از دو مبدل برای گرمایش استفاده می‌کنند. این پکیج‌ها دارای دو مبدل اصلی و مبدل صفحه‌ای می‌باشند. مبدل اصلی در پکیج ایران رادیاتور کار تامین گرمایش رادیاتورها را بر عهده دارد. مکانیزم آن به گونه‌ای است که آب سیستم گرمایش از طریق این مبدل گرم می‌شود و پس از آن به رادیاتور منتقل می‌شود.

اما آبی که برای مصارف بهداشتی و استفاده نیاز داریم از طریق پمپ‌ها از مبدل اصلی عبور کرده و به جای اینکه به سمت رادیاتور حرکت کند، از مبدل صفحه‌ای عبور می‌کند. مبدل صفحه ای دارای تعداد زیادی صفحه فلزی نازک است که در فاصله ای بین 3 تا 5 میلی‌متر در کنار یکدیگر قرار گرفته اند. مکانیزم آن به گونه ای است که وقتی آب سرد و گرم در جهتی مخالف هم به مبدل صفحه ای وارد می‌شوند، با حرکت یکی در میان خود بین صفحات فلزی باعث تبادل گرما و گرم شدن فوری آب می‌شوند.

با توجه به اینکه در پکیج‌های دو مبدل آب گرم مصرفی با شعله تماس مستقیم ندارد، نسبت به مدل‌های تک مبدل بر روی دیواره داخلی مبدل صفحه‌ای رسوب کمتری ایجاد می‌شود و آبی سالم تر خواهیم داشت. در مورد مدار سیستم گرمایشی این پکیج می‌توان گفت که حداکثر دمایی که این پکیج با آن کار می‌کند ، 85 درجه سانتیگراد و برای آب گرم مصرفی 60 درجه سانتیگراد می‌باشد . پکیج دیواری گازی ایران رادیاتور مدل L24FF با راندمان حرارتی 93 درصد برای استفاده در منازل و اماکن اداری تا متراژ 140 مترمربع مناسب می باشد

لطفا به مطالب ما امتیاز دهید

/ 5

رتبه صفحه شما:

دیدگاهی ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی میبایست پر شوند.

با ما تماس بگیرید